Jump to content

Angående kartan, bilder...


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dom har väl sagt att det inte bara ska vara stor öken mellan städerna utan det skulle vara förorter oxå vad jag har hört! Det har iaf någon sagt på det här forumet ;) !

PRECIS. Plus, dom skrev att los santos skulle bara va en liten bit av östa hörnet! på den här bilden så är den i mitten och är störst.. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om de är en stor öken, så kanske area 51 ändå komer vara med? lr inte vet jag.. hursomhelst, faan va gööött! ;):wub::wub:

hmm. kanske dom har med det och sen när man klarat ut spelet så kan man åka in där och kriga sig genom massa soldater och för att göra det hela lite oseriöst så kan man ta ett UFO där innte och flyga iväg med. det skeppet har även en förstörar laser under och på sidorna så man kan skjuta ner militärens jet plan som kan komma när man har sex stjärnor precis som helikoptrarna B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag såg den där kartan kändes det som att jag hade sett den förut, men kunde inte säga var.

Idag hittade jag källan. Ett fotografi från en C&VG tidning som visade en karta(länk)!

post-31-1088851416.jpg

Som ni ser är bilderna snarlika och det enda som egentligen skiljer sig åt är San Fierro och att kartan från C&VG är mycket mer detaljerad! Om man tittar på de mer detaljerade bilderna här nedanför kan man dessutom se att dessa tre öar är en och samma stad, inte hela staten San Andreas...

Kartan från C&VG i detalj: Bild 1, Bild 2, Bild 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nehepp, inget svar idag. Dom har inte ens läst mailet än...

En tredje teori är att denna karta är fullständigt bullshit. Men det är ju konstigt om två tidningar lyckats göra exakt samma karta...

Tror mest på att det är en karta över Los Santos. När vicke_15 postade bilderna den 30:e april var det nog ingen som trodde att det låg någon sanning i den där kartan, men vi får väl se...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan det inte vara så som någon sa här på forumet innan att det svarta som finns runt om städerna på fejkkartan kan vara berg? För det kanske är det enda sättet att kunna göra en så stor stat på, för att processorn ska orka. För om dom har berg som man inte ser över runt om varje stad så kan ju städerna byggas upp när man e på väg igenom/över ett berg. På så sätt borde det ju flyta bättre. Jag vet att dom använder sig av streamtekniken men den är väl ändå begränsad till en viss del? Så det kan ju mycket väl vara berg som syns på kartan. Nu är ju kartan inte den riktiga men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus

det ser u som att städerna är på berg och det skulle kunna funka om man tänker på broarna som verkar gå mellan städerna, man ser ju inget vatten mellan los santos och las venturras :lol:

Redigerad av grand theft auto 1,2,3,vc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...