Upson Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Det fanns i någon tråd en karta över San Andreas, formad som en cd-skiva eller en cirkel. Faktum är att denna kartan var delvis korrekt, ni förstår att den tyska tidningen skrev i samband med bilden en kommentar som förklarar allt. Jag översätter fritt från engelska, som var översatt från tyska... På svenska: Tyvärr hade vi ingen möjlighet att ta ett foto av kartan, så vi ritade en ungefärlig representation av vad vi såg. Det finns självklart landsbygd och mycket mer mellan de tre utritade städerna. Allting du ser på kartan är åtkomligt med bil, och glöm inte, varje stad är lika stor som Vice City. På engelska: Unfortunately we were not able to take a picture of the map, therefore we drew an approximate representation of what we saw. There is of course countryside and much more between the 3 outlined cities. Everything you see on the map is accessible by car, and don't forget, each city is the size of GTA Vice City. Original kartan hittas i denna topic GTASanAn.com upptäckte texten i tidningen och har i samband med att de översatte det till engelska också gjort om kartan lite, genom att rita ut landsbygd mm. Bilden hittade jag dock på GTAGaming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Den duger! Bra jobbat, Upson Tre nyheter nu, du förtjänar @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Härlig fakta! den där kartan lite mer ut som beskrivningarna än vad den andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 ååååj nu blir jag nöjd, trött på alla öar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ser väldigt bra ut, men är det berg eller skog som omringar staden på kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ja, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Det fanns i någon tråd en karta över San Andreas, formad som en cd-skiva eller en cirkel. Faktum är att denna kartan var delvis korrekt, ni förstår att den tyska tidningen skrev i samband med bilden en kommentar som förklarar allt. Jag översätter fritt från engelska, som var översatt från tyska... Original kartan hittas i denna topic GTASanAn.com upptäckte texten i tidningen och har i samband med att de översatte det till engelska också gjort om kartan lite, genom att rita ut landsbygd mm. Bilden hittade jag dock på GTAGaming Gött, dom "höghusen" som är på kartan kommer antagligen vara ganska stora städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Det svarta mellan städerna måste ju vara någonting.... de lämnar väl inte bara det som gränser eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Hmm, jag hoppas hälften av ytan inte består av en tom öken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Den duger! Bra jobbat, Upson Tre nyheter nu, du förtjänar @@@@@ Ursäkta min dumhet Arman men vad innebär @@@@@? geilisch: Den är nog inte så där stor, + att den kanske inte är så tom som den ser ut Jag vill förövrigt ha en sån ökenväg, i alla fall en!. Bullit biljakt någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 @ - ett tecken för betyg... Hittade på det till Film! Trodde det var ett populärt "betygtecken" här på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 om de är en stor öken, så kanske area 51 ändå komer vara med? lr inte vet jag.. hursomhelst, faan va gööött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 bra fakta - tack Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Dom har väl sagt att det inte bara ska vara stor öken mellan städerna utan det skulle vara förorter oxå vad jag har hört! Det har iaf någon sagt på det här forumet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Det fanns i någon tråd en karta över San Andreas, formad som en cd-skiva eller en cirkel. Faktum är att denna kartan var delvis korrekt, ni förstår att den tyska tidningen skrev i samband med bilden en kommentar som förklarar allt. Jag översätter fritt från engelska, som var översatt från tyska... Original kartan hittas i denna topic GTASanAn.com upptäckte texten i tidningen och har i samband med att de översatte det till engelska också gjort om kartan lite, genom att rita ut landsbygd mm. Bilden hittade jag dock på GTAGaming enligt den kartan så finns ingen landsbygd det är ju tre öar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Skit, varje ö lika stor som VC. HELL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 finfint, precis som jag vill att det ska bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 enligt den kartan så finns ingen landsbygd det är ju tre öar... fighter skaffa glasögon!! Den kartan han posta så ere grönt (som då lär var tyå gräs eller nått) och blå (som självklart e vatten) och gult (som då e sand..) MEn nice karta men jag hoppas att det kanske är lite längre ifrån eller ? lr iaf en jävligt lång sträcka i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag trodde att Las Venturras skulel ligga mitt i öknen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 JOhnnyH87... de som har gjort den här kartan vet ju faktiskt inget mer än att städerna ska vara åtkomliga med bil. Kustlinjen kanske går helt annorlunda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts