cennys Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) Tja alla , hur som helst när man kör voodoo bilen jätte sakta så är den juh självklart väldigt låg men när man gasar på så höjs den en liten bit nått sätt att fixa så den alltid är låg, även när man kör fort? Redigerad 3 juli, 2004 av cennys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Tja alla , hur som helst när man kör voodoo bilen jätte sakta så är den juh självklart väldigt låg men när man gasar på så höjs den en liten bit nått sätt att fixa så den alltid är låg, även när man kör fort? Njae men du kan ju trycka på en knapp så den höjs och sängs (Lowrider).. På PS2 är det R3 iaf.. kom inte riktigt ihåg vilken knapp det är på Pc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Njae men du kan ju trycka på en knapp så den höjs och sängs (Lowrider).. På PS2 är det R3 iaf.. kom inte riktigt ihåg vilken knapp det är på Pc.. man trycker på rshift eller lshift (tut knappen) ersattte min voodoo mot en impala som man inte kunde öppna dörrarna på..och såfick man ha orginal hjulen..men iaf, sänkte den i car editor, så nu e den låg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Såna bilar som inte dörren går att öppna på brukar man få ändra i handling.cfg för att det ska funka. Kanske finns någonstans i zippen? (Ett litet tips bara!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Såna bilar som inte dörren går att öppna på brukar man få ändra i handling.cfg för att det ska funka. Kanske finns någonstans i zippen? (Ett litet tips bara!) tyvärr är det den bilen som är så dåligt gjord att den inte har några dörrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Tack för at tni bytte änme , nemen alltså jag menar vet juh hur man hoppas å så studsar, men det är mycket lägre när den står still än när man åker om jag säger så då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 tyvärr är det den bilen som är så dåligt gjord att den inte har några dörrar lit mera offtopic: jag kan testa fixa impalan har ändå inget att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts