GFOK Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Som springer från polisen. Precis, det var så jag mena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 man har alltid armén efter sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Man går in till polis-stationen med en shotgun och skuter ner alla snutar man ser och säger högt för sig själv: R1,R1,cirkel,R2,up,down,up,down,up,down. Sen säger man: nu kan ni inte jaga mig längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 man får 100$ varje gång man sparkar på en liggande brottsling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Man går in till polis-stationen med en shotgun och skuter ner alla snutar man ser och säger högt för sig själv: R1,R1,cirkel,R2,up,down,up,down,up,down. Sen säger man: nu kan ni inte jaga mig längre. Den va ju bäst av alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Det finns faktiskt ett band som heter: Up up down down right left right left A B start. Sjukt namn va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts