GFOK Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Man springer ut mitt i vägen, stoppar första bästa bil, kastar ut föraren och kör iväg till man hittar en snyggare bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Man springer ut mitt i vägen, stoppar första bästa bil, kastar ut föraren och kör iväg till man hittar en snyggare bil det förklarar en hel del i mitt liv hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Eller att man trycker på R3 när man ska titta bakåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Eller att man trycker på R3 när man ska titta bakåt du ska se mig köra vil efter ha lirat ett antal timmar hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 man stoppar en tant på stan o frågar efter AmmuNation... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 man går inte på toa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 man äter en Ipren o säger att man gör rampage (eller va heter'e i vc???) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pitan Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 man letar efter vapen i skimrande cirklar på gatan i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Man klättar upp på tak för att leta efter gömda paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Man letar efter en rosa cirkel på golvet när man ska handla en skruvmejsel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 man trycker på R1 och hoppas på auto aim... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 neeej man skall juu slä ner nån på gatan och säja:soory i need your money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 åka och skjuta ner folk och när polisen börjar jaga en så åker man till närmsta lackerare och säger till polisen tyvärr så kan ni inte jaga mig längre för jag har lackerat om bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 En gång så skulle jag köpa film-studion........jag hade 4856 någonting...........JAg ställde upp i street-racing och vann två gånger......sen gjorde jag två rampages........sen gick jag ut p stranden och döda mäniskor.........då känade jag MAsoor med pengar.........och jag hade räd med film-studion...........e det någon som vet var man kan göra fler uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 13 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Du tror att du ska få 50$ varje gång du slår ner en som springer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Ens ps2 ryker och luktar brännt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Detta har faktiskt hänt när jag spelade GTA3 mycket: Gick på gatan och blev helt till mig när det kom en glassbil för jag hade letat efter Mr Woopiee i ett halvår kändes det, sen kom jag på att det var i spelet. Förra veckan såg jag en sportmotorcykel som PCJ600 ungefär fint ställd bakom en kiosk på Mariatorget. Man blev ju inte lite sugen på att sno den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag tror faktiskt att du skulle prova att stänga av spelet nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dread_wolf88 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 man åker till teknik magasinet och köper en luft gevär som har sniper sikte och säter sig på ett tak och skjutter sönder bill däck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gex85 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Du tror att du ska få 50$ varje gång du slår ner en som springer Som springer från polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts