JohnnyH87 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Det var tänkt att jag skulel få ett XBox när jag fyller år (20:e Juli) men eftersom jag vill ha San Andreas så tidigt som möjligt komemr jag få ett PlayStation2 istälelt. Jag kommer då givetvis att ha Grand Theft Auto Double Pack. Så, vad får man med den versionen? Får man med kartor till den också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 På Xbox är det förbättrad grafik, custom-fälgar och sådant. På PS2 vet jag faktiskt inte... ingenting tror jag. Abosolut inga nya kartor i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Det var tänkt att jag skulel få ett XBox när jag fyller år (20:e Juli) men eftersom jag vill ha San Andreas så tidigt som möjligt komemr jag få ett PlayStation2 istälelt. Jag kommer då givetvis att ha Grand Theft Auto Double Pack. Så, vad får man med den versionen? Får man med kartor till den också? Om du menar kartor som man tittar på så är svaret ja. Tror iallafall att min kompis som har DP till PS2 fick med kartor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts