Griimn Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 kommer det vara en massa öar igen eller... de börjar bli något irriterande!!! har dom sagt att det ska finans landskap och landsbyggd eller ska dom slöa och sätta in en massa vatten igen?? har hört att de ska vara landskap men jag vet inte om det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jo det är väl bekräftat att det kommer finnas landsbygd mellan städerna om jag inte har fel. Och några öar skulle jag inte tro att det finns, kanske i San Fransisco isåfall, då man kan köra över Golden Gate Bron..men jag vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 det är ju havet som gjorde Vice city så skönt klar blått, glänsande, fint inte som i Liberty city med föforenat grått vatten usch varför vill du inte ha med vatten i GTA SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 det är ju havet som gjorde Vice city så skönt klar blått, glänsande, fint inte som i Liberty city med föforenat grått vatten usch varför vill du inte ha med vatten i GTA SA? Vatten kommer ju garanterat vara med, då både Los Angeles och San Fransisco ligger vid havet..Sen om vattnet spelar lika stor roll som i Vice återstår att se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Vatten kommer ju garanterat vara med, då både Los Angeles och San Fransisco ligger vid havet..Sen om vattnet spelar lika stor roll som i Vice återstår att se.. har jag tråkigt när jag spelar gta brukar jag lura ner polser i vattnet eller fisk efter båtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 har jag tråkigt när jag spelar gta brukar jag lura ner polser i vattnet eller fisk efter båtar ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 har jag tråkigt när jag spelar gta brukar jag lura ner polser i vattnet eller fisk efter båtar När jag har tråkigt när jag spelar stänger jag av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) Simmning är ju en stor del i spelet, så förmodligen komemr det finnas vatten... Redigerad 3 juli, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Det är bekräftat att simning inte kommer vara en stor del av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 på tal om vatten...det har varit väldigt lite snack om båtar. jag är lite nyfiken på om körkänslan kommer att förbättras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 på tal om vatten...det har varit väldigt lite snack om båtar. jag är lite nyfiken på om körkänslan kommer att förbättras. biggie up på det, båtarna var inte bra i VC enligt mig, ibland var de lite för svårstyriga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 biggie up på det, båtarna var inte bra i VC enligt mig, ibland var de lite för svårstyriga hoppas man kan få lite snabbare och mer lättstyrda båtar i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 hoppas man kan få lite snabbare och mer lättstyrda båtar i SA Håller med till 100%!, fartkänslan sög i III & VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jaså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag tycker att när man kör bilar/båtar/cykel/mc så ska man ha så att man sitter inne i bilen eller vad man nu kör fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 När jag har tråkigt när jag spelar stänger jag av.. Haha, det ända rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag tycker att när man kör bilar/båtar/cykel/mc så ska man ha så att man sitter inne i bilen eller vad man nu kör fattar ni? Nej absolut inte, det blir så stelt och ryckigt, det är ingen direkt fin körkänsla i VC om du frågar mig. Men jag tycker båtarna är sköna på ett sätt, att om man står still och sen gasar o svänger samtidigt så blir det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Det är riktigt coolt att köra en snabb sportbåt som man kunde i GTA: VC. Där hette den snabba båten Vanquish eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts