Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Hultan jag har skickat säker 4-5 pm och får aldrig svar? vill du inte svara eller får du inte mina pm? e det så för er andra också eller? hoppas du inte har nått emot mig Hultan fast det tror jag nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Hmm, har också skickat ett antal meddelanden utan att få några svar... Men jag förstår också att han har mycket att göra... och därför tycker jag att vi inte ska förvänta oss något svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 men tänk om det e viktigt? nu har inte jag skickat några så jätte viktiga pm fast eftersom han e administratör så tycker jag han borde svara nån gång iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Prova mail, eller skicka till nån mod så kanske dom kan framföra vad ni vill(Om det inte är nått som rör Hultan i allra högsta grad.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Prova mail, eller skicka till nån mod så kanske dom kan framföra vad ni vill(Om det inte är nått som rör Hultan i allra högsta grad.) det jag vill kan bara Hultan göra (byta namn då) kanske inte verkar så viktigt fast det är nått viktigt för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jag har oxå skickat till han men han har inte svarat men de var för länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts