okka Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Fattar inte riktigt vad ni ser i helt vanliga saabar. Tar ni hellre en sån än en italiensk sportbil? Saab är kvalitet! Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 saab kvalitet? he he de är visserligen mycket sexigare än volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Gissa bilen lol http://www.t04r.com/members/media/cangly03.jpg Hmmm... Svårt... Jag tror iallafall inte det är en Supra... ( ) ----------------- Me tycker även om våran bil... http://gs455.no-ip.org/Buickbilder/bild3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 batmobile och ghostbusters bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Det ja hatar me mina grannars bilar är att dom är fula!! Dom ena har en röd saab 9-3:a o dom andra en helt ny toyota supra,ja fatar inte att ni gillar dom jag föredrar iaf amerikanska muskelbilar. 70_Dodge_Challenger_R.doc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Det ja hatar me mina grannars bilar är att dom är fula!! Dom ena har en röd saab 9-3:a o dom andra en helt ny toyota supra,ja fatar inte att ni gillar dom jag föredrar iaf amerikanska muskelbilar. var den andra bilen (i dokumentet) den charger:n som är med i 2f2f?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 var den andra bilen (i dokumentet) den charger:n som är med i 2f2f?? Mycke möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vi har en Mercedes 230 kombi -88, en svart och en husvagn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Just nu har vi: Volvo XC90 Chrysler 300C BMW Z4 Vi byter bilar varje år men nu har vi ett ganska stabilt team som nog inte ryker i första taget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Porsche det har farsan.. Alla är snygga och bra. //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Just nu har vi: Volvo XC90 Chrysler 300C BMW Z4 Vi byter bilar varje år men nu har vi ett ganska stabilt team som nog inte ryker i första taget.. Jäklar villken lista, varför har inte jag dom bilarna. Vi kör runt med en V70, 01:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Vi har en Mercedes 230 kombi -88, en svart och en husvagn... Vilken färg? Själv har vi en citroën C5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jäklar villken lista, varför har inte jag dom bilarna. Vi kör runt med en V70, 01:a =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 vi har en BMW 525 och en Opel kadett 1.3 (som ja kommer få när ja tar körkort ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 en Ferrari 360 modena är en riktigt fin bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Åker hellre i en Volvo duett än i dom nya saabarna och volvosarna, i en duett behöver man iaf inte vara tekniker för att slå på radion, eller få varmt i bilen. fattar inte hur folk kan lägga ut flera MILJONER på en biljävel som inte har nått som ingen annan har, förut kanske ett annat utseende och motor. Skulle nån komma fram till mig med 3 st nycklar, en nyckel till den nyasten saaben, en till den nyaste volvon, och den sista till en Volvo Duett av sista årsmodellen i orginalskick. Skulle ta duetten utan att blinka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Åker hellre i en Volvo duett än i dom nya saabarna och volvosarna, i en duett behöver man iaf inte vara tekniker för att slå på radion, eller få varmt i bilen. Nej, men man behöver dessvärre skämmas över att man sitter i en skokartong som ser mer ut som en svullen gris än en bil. Men alla tycker la olika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 det är inte ett dugg svårt att slå på en radio...iaf inte i en saab men i en volvo kanske det är svårare men tror inte det...det är lättare att göra det i en ny bil än i en gammal bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 chevrolet blazer, alla årsmodeller= mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Nej, men man behöver dessvärre skämmas över att man sitter i en skokartong som ser mer ut som en svullen gris än en bil. Men alla tycker la olika... Du tycker som du tycker, men hur du får den bilen att se ut som en svullen gris, förstår jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts