guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Nissan Skyline GR är riktigt sexiga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Chrysler ME Four-Twelve, så jäkla mycket snyggare än alla Dodge Chargers! man gämför inte en helt ny supersportbil med en 70talsbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Chrysler ME Four-Twelve, så jäkla mycket snyggare än alla Dodge Chargers! Den är för ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Saab i mitt hjärta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Saab i mitt hjärta... Det är du inte ensam om EDIT: Saab 9-3 Viggen 2000 Redigerad 15 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Min framtida älskling! När jag skaffar bil blir det nog en sån här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Min framtida älskling! När jag skaffar bil blir det nog en sån här... sexig Dessa är också fiiina http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Saab_93_Convertible_2003.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Saab_93_Sport_Sedan_2002.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 sexig Dessa är också fiiina MUMS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 gud så fina, borde dra upp snorren å börja runka lite oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 gud så fina, borde dra upp snorren å börja runka lite oxå. Ja, snälla kan du inte göra det?!! Jag vill gärna se det i webcam ffs! Visa det lilla du har..! Sick fuck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 en sån här sexig chevrolet blazer har vi fast den är gul och mycket större hjul älskar större pickups :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Volvo S60 Toyota Carrola Kombi (stavning?) Renault Clio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Toyota Supra Celica edit: Mitsubishi 3000gt, Dodge Stealth (samma bil fast annan kaross) Redigerad 16 augusti, 2004 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Toyota Supra, Dodge Stealth, Dodge Viper och Nissan Skyline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 en sån här sexig chevrolet blazer har vi fast den är gul och mycket större hjul älskar större pickups :"> Sorry to break it for ya men det är ingen pickup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Sorry to break it for ya men det är ingen pickup. faktum är att vi har en sådan blazer med glasfiber cab. tar man bort det blir det en pickup . jag gillar terräng fordon också. nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Det är du inte ensam om EDIT: Saab 9-3 Viggen 2000 Härliga saabar på bilderna ovanför! Synd bara att de är så dyra, en fullutrustad cab gick på nästan en halv miljon svenska kronro har jag för mig! :'( PS. Denna skapelse som jag laddat upp, är ju en 94års modell och inte så där hemskt utrustad och turboladdad som era! Fast den är ju trots allt något man kan köra och kör normalt... Redigerad 16 augusti, 2004 av vr98olli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Gissa bilen lol http://www.t04r.com/members/media/cangly03.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Synd bara att de är så dyra, en fullutrustad cab gick på nästan en halv miljon svenska kronro har jag för mig! :'( Det är lugnt! Det är bara att fixa ett välbetalt jobb och köpa skiten, haha! Det är iallfall min plan... Edit. Super Supra: GAAH!! Snygg! Redigerad 18 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Fattar inte riktigt vad ni ser i helt vanliga saabar. Tar ni hellre en sån än en italiensk sportbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts