oldsmobile Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 oldsmobile(fast det märket finns inte mer ) och BMW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 En 142 blir första bilen men jag har som mål att nån gång äga och köra en Pontiac GTO -68, Chevrolet Impala SS -65 och en underbar Cadillac Bel Air -57 Du menar vell en chevrolet bel air -57 inte caddy?? Du har iaf en bra bilsmak i jämförelse me va ja tycker om saabs,hm ja snacka inte om volvo,saab jag snacka om muskelbilar ja finer ingen kärlek i en saab me deras jävla faanskap till åbäke!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Du menar vell en chevrolet bel air -57 inte caddy?? Du har iaf en bra bilsmak i jämförelse me va ja tycker om saabs,hm ja snacka inte om volvo,saab jag snacka om muskelbilar ja finer ingen kärlek i en saab me deras jävla faanskap till åbäke!!! snella non, ler di stavva rett för helvetttes jevlars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Dina jävla saabar då,e bara skit,tycker ja iaf dom nya kan hoppa ner i en sementtumlare å fara i en värdetransport till närmaste skivbutik!!!! sementtumlare va f*n är de? de finns nåt som heter cementblandare...kör du dina volvosar där så får du bra kul...kul å se på när de går sönder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 sementtumlare va f*n är de? de finns nåt som heter cementblandare...kör du dina volvosar där så får du bra kul...kul å se på när de går sönder... Ja har inte snackat om nån j*vla volvo ta din saab i kragen o släng den ut,sen kan du ropa bort me dig din fula kula!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Hur kan ni gilla Volvo och Saab? Volvo är ju bara vanliga rektangulära sockerbitskartonger med hjul. Saab är väl lite vettigare...men knappast en bra bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Hur kan ni gilla Volvo och Saab? Volvo är ju bara vanliga rektangulära sockerbitskartonger med hjul. Saab är väl lite vettigare...men knappast en bra bil.. Äntligen nån på forumet som har litte humor,jo gtagamer har oxå det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Äntligen nån på forumet som har litte humor,jo gtagamer har oxå det... Du har konstig humor du? Jag fattar inte hur du kan kalla denna IG skrivelse i svenska för rolig? - - - Du har iaf en bra bilsmak i jämförelse me va ja tycker om saabs,hm ja snacka inte om volvo,saab jag snacka om muskelbilar ja finer ingen kärlek i en saab me deras jävla faanskap till åbäke!!! - - - Dina jävla saabar då,e bara skit,tycker ja iaf dom nya kan hoppa ner i en sementtumlare å fara i en värdetransport till närmaste skivbutik!!!! - - - Fast det kan ju vara jag som har konstig humor, vem vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Jeff jefflin ska bli medlem snart han är en riktig dassuppskutning som gillar saab,dålig bilsmak tycker ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Du har konstig humor du? Jag fattar inte hur du kan kalla denna IG skrivelse i svenska för rolig? - - - Du har iaf en bra bilsmak i jämförelse me va ja tycker om saabs,hm ja snacka inte om volvo,saab jag snacka om muskelbilar ja finer ingen kärlek i en saab me deras jävla faanskap till åbäke!!! - - - Dina jävla saabar då,e bara skit,tycker ja iaf dom nya kan hoppa ner i en sementtumlare å fara i en värdetransport till närmaste skivbutik!!!! - - - Fast det kan ju vara jag som har konstig humor, vem vet! Det är fint språk jö! Kanske inte när han skriver som det låter men när man snackar så.. (kan vara för jag låter så ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Stellan,du måste menna min fina bilsmak!! Amerikanska muskelbilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Dodge (Charger, Challenger) Chevrollet (Camaro, Impala) Pontiac (Trans Am, GTO) det finns nog fler men de är nog favoriterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Dodge (Charger, Challenger) Chevrollet (Camaro, Impala) Pontiac (Trans Am, GTO) det finns nog fler men de är nog favoriterna Titta på min signaturbild så ser de nåt fantastiskt,eller hur? En riktig skönhet eller hur: Redigerad 4 augusti, 2004 av ERROLS TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Tycker ni om tomten ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 off topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Chrysler ME Four-Twelve, så jäkla mycket snyggare än alla Dodge Chargers! Redigerad 4 augusti, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 den där chryslern var riktigt fin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 grym EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 grym EvilOL Jag läste om den i senaste förra numret av Playboy. 0-100 på under 3 sekunder. Toppfart på nästan 400 km/h. Reportaget hette "the world most expensive cars" Dom snackade också om en Ferrari, en Lamborghini och riktigt fin Mercedes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Chrysler ME Four-Twelve, så jäkla mycket snyggare än alla Dodge Chargers! Ooh Fyy! Den var riktigt grotesk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts