Jump to content

Bilmärke


ERROLS TRUMMA
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En 142 blir första bilen men jag har som mål att nån gång äga och köra en Pontiac GTO -68, Chevrolet Impala SS -65 och en underbar Cadillac Bel Air -57 :(

Du menar vell en chevrolet bel air -57 inte caddy??

Du har iaf en bra bilsmak i jämförelse me va ja tycker om saabs,hm ja snacka inte om volvo,saab jag snacka om muskelbilar ja finer ingen kärlek i en saab me deras jävla faanskap till åbäke!!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar vell en chevrolet bel air -57 inte caddy??

Du har iaf en bra bilsmak i jämförelse me va ja tycker om saabs,hm ja snacka inte om volvo,saab jag snacka om muskelbilar ja finer ingen kärlek i en saab me deras jävla faanskap till åbäke!!! :(

snella non, ler di stavva rett för helvetttes jevlars ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dina jävla saabar då,e bara skit,tycker ja iaf dom nya kan hoppa ner i en sementtumlare å fara i en värdetransport till närmaste skivbutik!!!! :lol:

sementtumlare va f*n är de? de finns nåt som heter cementblandare...kör du dina volvosar där så får du bra kul...kul å se på när de går sönder...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen nån på forumet som har litte humor,jo gtagamer har oxå det... ^_^

Du har konstig humor du? Jag fattar inte hur du kan kalla denna IG skrivelse i svenska för rolig? :wub:

- - -

Du har iaf en bra bilsmak i jämförelse me va ja tycker om saabs,hm ja snacka inte om volvo,saab jag snacka om muskelbilar ja finer ingen kärlek i en saab me deras jävla faanskap till åbäke!!!

- - -

Dina jävla saabar då,e bara skit,tycker ja iaf dom nya kan hoppa ner i en sementtumlare å fara i en värdetransport till närmaste skivbutik!!!!

- - -

Fast det kan ju vara jag som har konstig humor, vem vet! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har konstig humor du? Jag fattar inte hur du kan kalla denna IG skrivelse i svenska för rolig? :P

- - -

Du har iaf en bra bilsmak i jämförelse me va ja tycker om saabs,hm ja snacka inte om volvo,saab jag snacka om muskelbilar ja finer ingen kärlek i en saab me deras jävla faanskap till åbäke!!!

- - -

Dina jävla saabar då,e bara skit,tycker ja iaf dom nya kan hoppa ner i en sementtumlare å fara i en värdetransport till närmaste skivbutik!!!!

- - -

Fast det kan ju vara jag som har konstig humor, vem vet! ;P

Det är fint språk jö! Kanske inte när han skriver som det låter men när man snackar så.. ;) (kan vara för jag låter så B) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...