HemuleN Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Har en Toyota Corolla!!! ROCKAR FETT!!! Har inte krånglat sen vi köpte den för över sju år sen!!! vi oxå, fast nu har vi en avensis, BTW min dröm bil är en silvrig eller metallic blå Toyota Supra 93-95.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 SAAB är ju bäst!!! Främst 9-5an och 9-3an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) vad är det för fråga man ska svara på? jag svarar volvo 740 för att jag troligtvis inte kommer ha råd med nåt mer än en sån på väldigt länge, men drömmen är en 70tals muskelbil... mustang, challenger, charger, el camino, pontiac gto, med flera eller nån "lättviktare" från samma tid och land, vette stingray eller pontiac firebird ect skulle aldrig få för mig att äga en merca, knappast en bmw heller Redigerad 16 juli, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Har hört att SAAB ska vara bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Har hört att SAAB ska vara bra... Kanske bra men fula,KalleR du har alldeles rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Kanske bra men fula,KalleR du har alldeles rätt saab är inte fula om man talar om volvo...kolla bara på deras sedaner...nästan likadana samma sak gäller kombisarna också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) saab är inte fula om man talar om volvo...kolla bara på deras sedaner...nästan likadana samma sak gäller kombisarna också... Hehe volvo e ingen muskelbil föresten saab 9-5 kombi e värdens katastrof jag skodat. Föresten volvo står för: Voltar ovanligt lätt vid omkörning men jag tycker inte att volvo e skit,jo v40:in är värdems fulastebil men duetten och p1800,142orna och amazonen är bättre en vad du kan föreställa dig Redigerad 17 juli, 2004 av ERROLS TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag skulle villa ha en sån här http://www.moonbowgraphics.com/lauriesphot.../cars/cobra.jpg eller e nån raggaarbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Hehe volvo e ingen muskelbil föresten saab 9-5 kombi e värdens katastrof jag skodat. Föresten volvo står för: Voltar ovanligt lätt vid omkörning men jag tycker inte att volvo e skit,jo v40:in är värdems fulastebil men duetten och p1800,142orna och amazonen är bättre en vad du kan föreställa dig Lär dig stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag skulle villa ha en sån här http://www.moonbowgraphics.com/lauriesphot.../cars/cobra.jpg eller e nån raggaarbil hah jo dom är fräcka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Det är ju skillnad på bilar och bilar, men mina favoriter inom kategorin sportbilar är Porsche och Ferrari. Annars glider jag helst runt i en fet Mercedes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 18 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Lär dig stava Öhh!! din uppblåsbara cord ambassador från 1935 gå å slit i en get!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Hehe volvo e ingen muskelbil föresten saab 9-5 kombi e värdens katastrof jag skodat. Föresten volvo står för: Voltar ovanligt lätt vid omkörning men jag tycker inte att volvo e skit,jo v40:in är värdems fulastebil men duetten och p1800,142orna och amazonen är bättre en vad du kan föreställa dig katastof...inte om man jämför mot v70n eller v50n...kolla bara vilka fyrkantiga sko kartonger de e... de där gamla skitbilarna är ju rena rama skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Öhh!! din uppblåsbara cord ambassador från 1935 gå å slit i en get!!!! Du kan då aldrig skriva något vettigt förresten, Saab äger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 katastof...inte om man jämför mot v70n eller v50n...kolla bara vilka fyrkantiga sko kartonger de e... de där gamla skitbilarna är ju rena rama skiten... lol? v70n och v50(utan n eftersom det inte finns nån gammal) är ju riktigt runda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 lol? v70n och v50(utan n eftersom det inte finns nån gammal) är ju riktigt runda ok rundare än föregångarna men fortfarande fyrkantiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 740 måste vara den fyrkatigaste av alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 katastof...inte om man jämför mot v70n eller v50n...kolla bara vilka fyrkantiga sko kartonger de e... de där gamla skitbilarna är ju rena rama skiten... Dina jävla saabar då,e bara skit,tycker ja iaf dom nya kan hoppa ner i en sementtumlare å fara i en värdetransport till närmaste skivbutik!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) En 142 blir första bilen men jag har som mål att nån gång äga och köra en Pontiac GTO -68, Chevrolet Impala SS -65 och en underbar Chevrolet Bel Air -57 Redigerad 20 juli, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 http://www.toyota-pl.net/supra.jpg sån vore inte helt f el å ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts