Jump to content

Bilmärke


ERROLS TRUMMA
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vad är det för fråga man ska svara på?

jag svarar volvo 740 för att jag troligtvis inte kommer ha råd med nåt mer än en sån på väldigt länge, men drömmen är en 70tals muskelbil... mustang, challenger, charger, el camino, pontiac gto, med flera

eller nån "lättviktare" från samma tid och land, vette stingray eller pontiac firebird ect

skulle aldrig få för mig att äga en merca, knappast en bmw heller

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
saab är inte fula om man talar om volvo...kolla bara på deras sedaner...nästan likadana samma sak gäller kombisarna också...

Hehe volvo e ingen muskelbil :lol: föresten saab 9-5 kombi e värdens katastrof jag skodat. :P

Föresten volvo står för: Voltar ovanligt lätt vid omkörning men jag tycker inte att volvo e skit,jo v40:in är värdems fulastebil men duetten och p1800,142orna och amazonen är bättre en vad du kan föreställa dig :P

Redigerad av ERROLS TRUMMA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe volvo e ingen muskelbil :P föresten saab 9-5 kombi e värdens katastrof jag skodat. :P

Föresten volvo står för: Voltar ovanligt lätt vid omkörning men jag tycker inte att volvo e skit,jo v40:in är värdems fulastebil men duetten och p1800,142orna och amazonen är bättre en vad du kan föreställa dig :P

Lär dig stava :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe volvo e ingen muskelbil :unsure: föresten saab 9-5 kombi e värdens katastrof jag skodat. :D

Föresten volvo står för: Voltar ovanligt lätt vid omkörning men jag tycker inte att volvo e skit,jo v40:in är värdems fulastebil men duetten och p1800,142orna och amazonen är bättre en vad du kan föreställa dig ;)

katastof...inte om man jämför mot v70n eller v50n...kolla bara vilka fyrkantiga sko kartonger de e...

de där gamla skitbilarna är ju rena rama skiten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...