ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Mitt är svårt att säja jag gillar exempel viss goggomobile ts 200 och checker m21 och chevrolet impala -58,datsun z 240 är snygga pontiac starcheif -50 ër oxå fina.!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Fan va onödig topic. Men till saken. Chevrolet El Camino, Dodge Ram STR10, Shelby GT500, Plymouth superbird och Dodge Daytona med 454 HEMI v8:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 BMW och Mercedes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 VOLVO det har min farsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Saab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 lada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Trabant Den är nog världens säkraste bil! Närå! Jag väljer nog Volkswagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Närå! Jag väljer nog Volkswagen. när jag vart och kollade på rally senast så kom det en fyrhjulsdriven Golf, som körde på en stubbe i en kurva och voltade ca 270 grader, det började brinna i både bilen å gräset... ijuförsig (hur stavas det???) , så vet jag inte vad det har med den här topicen att göra, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Audi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Farsan har en A6 och Morsan en A3, så det får nog bli AUDI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Cadillac eller chevrolet.. 50-talare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Väljer samma som kalan, riktigt härliga bilar! Andra är ju helt ok de med men saab gillar ja mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Cadillac eller chevrolet.. 50-talare Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Lådbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Lamborghini, Ferrari, Pagani, Koenigsegg, Shelby, spectr, lister, tvr.. listan kan bli lång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 BMW 323:an, 325:an, 525:an och 330:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Dogde Mastodont!! Älskar den bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) Nu ska vi se... skriver dom bilar vi äger... BWM 530i -93, V8 3 l. (då vet jag det, tack alla! ) Buick GS455 -71 cui borrad .030, 10.1 kolvar, Lunati "Hemikiller"kam, Rochester förgasare på orginalinsug, orginal toppar, orginal brytarefördelare med Accel Gul tändspole och kablar. Växellåda TH 400 med skiftkit och bakaxel 12 bult diff med 3.42 i utväxling. Avgassystemet är T/A headers kopplat till 2.5" "X-Pipe" system. Utrustningen är AC,elhissar,elsäte på förarstol,tiltratt,bakrutefläkt, 7*15 Ralley Wheels. GSX varvräknare på huven(trasig för närvarande) frontspoiler och vinge på bakluckan. Kopierade rakt av pappas sida... http://hem.passagen.se/beotron http://gs455.no-ip.org Redigerad 6 juli, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Lotus Elise är min favorit bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Cadillac eller chevrolet.. 50-talare Det är riktiga gräjer det!! lada 2110,koensiegg cc är fina fast hatar egentligen nya bilar särskilt saab,audi och vilksvagen.Fiat uno är min favorit chevrolet belair -57 är snygga cord ambassador -36 är sköna hummer h2 är ljuvliga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts