Bubbli Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jag hyrde SWAT idag och det står att det ska vara påskägg är det någon som vet om dom "påskäggena"? För övrigt tyckte jag det var en bra film ända tills slutet då den var halvbra. Blev lite väl "vanlig action film" när dom... *SPOILER* Slogs på slutet vid tågspårena. Och när dom landar på bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Påskägg? Har den på DVD. Ger den @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jag skulle nog gett den @@@@@ för att den blev lite konstig på slutet och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 våda för "påskägg"?? jag har också filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ja alltså på baksidan av DVD-fodralet så står det ju vad det är för extra material och där står det att det ska vara påskägg. Och det är det jag undrar vad det är för något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Hmm, jag måste hyra den, idag eller imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 har inte köpt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jaså döh... hyrt den? Detta var inte bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Snabb sökning gav följande resultat: http://movieweb.com/dvd/eggs/egg.php?upc=043396006249 Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Tack så mycket för hjälpen synd bara att den inte kom lite tidigare för jag lämnade den igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts