vice Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 men de blir ju jobbigt att springa och äta stup i kvarten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Snälla lägg inte upp bilder i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vice Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Snälla lägg inte upp bilder i onödan hah!!... mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 man fan vad alla ska böla om maten hela tiden. R* skulle inte göra så man måste iväg och äta tre gånger om dan eller vart 5:e minut. När de säger att de ska ha kvar GTA känslan men bara lägga till lite mer verklighet i spelet får man väll tro dem, de har inte svikigt oss ännu med något spel i Gta serien(förutom Gta:London). Personligen tyckte jag det var dåligt i Vice City att man kunde äta sig till fullt liv, men bara när man själv ville. Allt annat var rätt realistiskt men mat behövdes inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Att prata positivt om ett spel man aldrig spelat är som att älska något man aldrig smakat! Precis.. Däremot kan man som sagt spekulera och tro att det är på något sätt, men man bör inte säga för mycket innan man har smakat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ska klara storyn utan att klara nåt uppdrag. Hur fan ska det gå till!! Storyn bygger ju på uppdragen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 men lugna ner er med matsnacket.. det blir säkert bra... dom som inte orkar får fixa mods eller fuska... Vice: Snälla lägg inte upp bilder i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Man borde ju inte äta lika ofta som i the sims. Jag tycker r* borde sakta ner tiden lite i bland vill man ha dad,solljus men det får man ju bara från ca12.00-17.00 det är 5 minuter det borde oktminståne ta dubbelt så långtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 w0rd, men på uppdragen, du ska ta dig nånstans på tre minuter, och varje ö är lika stor som VC, hur fan klarar man de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Snälla lägg inte upp bilder i onödan bilder i onödan?! vem är det som har världens största signaturbild här då!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Miami_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) bilder i onödan?! vem är det som har världens största signaturbild här då!? Jag har inte den största signaturbilden. dessutom heter jag Skapar1 och jag måste ha gud Redigerad 4 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag har inte den största signaturbilden. jag kommer inte ihåg vem det är men han har en skitstor bild dessutom heter jag Skapar1 och jag måste ha gud Men vafan, om du måste ha gudkan du minska ner bilden, dte går att göra i paint så säg inte att du inte kan Dessutom börjar detta bli rejält off-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Så jag har bytt till en Gn´R bild istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Made_Man Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 det är ju inte världens bästa ide om man måste äta stupi kvarten... men om man bara behöver käka en gång om dan så är det helt okej.. tycker iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Det är ju en Scarface bild, så det är helt OK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Det är ju en Scarface bild, så det är helt OK! [byråkratisk] Nej, min gosse, det är det rakt inte. [/byråkratisk] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 bilder i onödan?! vem är det som har världens största signaturbild här då!? så gör man inte signatur bild signatur bild har inte han laddat upp på forumet det har han laddat upp någon annan stans och länka hit. Och man lägger inte till signaturs bild på när man skriver inlägg det gör man i "My controls" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Vad jag kan minnas åt man mat för att få up sin health i Return to castle of wolfenstein gör det spelet till ett Nazi the sims eller? det gör man ju VC också - har man förlorat liv kan man köpa pizza på pizzeriorna och mat i stånden i North point mall då fylls livet upp till 100 igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts