vice Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 ehh.. tycker inte ni de är lite dåligt att man måste äta mat i spelet?!! fan börjar likna sims de här... cya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Tycker det är ganska coolt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 I the sims styr man en familj, bygger ett hus mm I Gta:sa Skjuter man folk kör bil gör updrag Var hittar du likheten med the sims Vad jag kan minnas åt man mat för att få up sin health i Return to castle of wolfenstein gör det spelet till ett Nazi the sims eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 min gubbe ska bli så jävla fet så att han blir nekad alla jobb och så att han inte orkar cykla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ska klara storyn utan att klara nåt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ska klara storyn utan att klara nåt uppdrag. haha... nä ja tycker det är lite roligare om det blir så att man blir fet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Fan vare de hette? Hagelbergs matrast? när han gjorde filmer i filen. Det va så jävla grymmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Tycker att det är för mycket snack om the Sims, allvarligt talat killar..spelet har inte ens kommit ut än och ni sitter redan och pratar negativt om det? Kan vi inte bara vänta med att döma det förrän det har kommit ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Tycker att det är för mycket snack om the Sims, allvarligt talat killar..spelet har inte ens kommit ut än och ni sitter redan och pratar negativt om det? Kan vi inte bara vänta med att döma det förrän det har kommit ut? Då citerar jag funnylin på mitt inlägg som nästan var likadant "Japp, det är lika bra att stänga ner hela SA forumet... Jag vet, det var inte så, men ngt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Själv kommer jag hålal mig i form, klara alla uppdrag, och sen göra mig as fet när jag fått 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Då citerar jag funnylin på mitt inlägg som nästan var likadant "Japp, det är lika bra att stänga ner hela SA forumet... Jag vet, det var inte så, men ngt liknande Jo man kan ju spekulera och önska saker, men att negativt prata om ett spel utan att ha spelat det är som att tycka illa om något man aldrig smakat på, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 vert finns likheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 vert finns likheten? Det är en gubbe med i båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 vert finns likheten? De har näsor båda två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Det är en gubbe med i båda men skärp dig vafan ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 men i sims köper man möbler, föder man upp en familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 men i sims köper man möbler, föder man upp en familj och vad har bilden på killen för betydelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jo man kan ju spekulera och önska saker, men att negativt prata om ett spel utan att ha spelat det är som att tycka illa om något man aldrig smakat på, eller hur? Att prata positivt om ett spel man aldrig spelat är som att älska något man aldrig smakat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Att prata positivt om ett spel man aldrig spelat är som att älska något man aldrig smakat! inte precis... om spelet verkar bra, kan man ju tro att det lär bli bra, och därför prata positivt om det... man kan ju inte säga att spelet är bra, om man inte spelat det, men att säga att spelet nog blir bra, tycker inte jag är samma sak som att säga att man älskar något man inte har smakat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Då kan man inte klaga på spelet heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts