R2D2 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Kan nån vara snäll att förminska dessa bilder till 32x32? Behöver till en Samurize-grej, men dom blir bara kassa när man förminskar direkt i Samurize, och har inte PS..... Förminska med billnear...för det är väl bäst?The_Icons.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Snälla!! Vet nån nåt gratis program som gör detta enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Testade förminska, vette fan om de funkar/blev rätt. Eftersom .ico filerna inte gick att öppna med photoshop öppnade jag dom med paint, sparade som bmp, öppnade i photoshop, förminskade och ändrade till .ico.The_Icons_32x32.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Testade förminska, vette fan om de funkar/blev rätt. Eftersom .ico filerna inte gick att öppna med photoshop öppnade jag dom med paint, sparade som bmp, öppnade i photoshop, förminskade och ändrade till .ico. Tack...men korrupt zip-fil + att om du gör om till bmp måste du göra den transparent på bakgrunden sen....tack iaf..om du kan zippa så att jag kan få se resultatet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 använd picture resizer från microsoft... ! helt gratis och väldigt lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 använd picture resizer från microsoft... ! helt gratis och väldigt lätt Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) Tack...men korrupt zip-fil + att om du gör om till bmp måste du göra den transparent på bakgrunden sen....tack iaf..om du kan zippa så att jag kan få se resultatet... De va iaf värt ett försök *edit äh, ingen idé att göra om Redigerad 3 juli, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Länk? http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe man måste ha xp men jag antar att du har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe man måste ha xp men jag antar att du har det Ok....Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts