_-MadeMaN-_ Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Kan man deleta filer i den mappen? Norton säger att en fil där i är skadad och jag vet inte vart mappen ligger eller om man kan ta bort filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 så vitt jag vet är den gömd och innehåller information om man ska formattera via norton ghost och har gjort backup på vissa saker.. jag är inte säker på om den används i systemåterställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Där ligger alla systemåterställning filer, om du vill tömma den får du gå in på diskrensning tror jag det var. Och ta bort tidigare återställningspunkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 (redigerad) Där ligger alla systemåterställning filer, om du vill tömma den får du gå in på diskrensning tror jag det var. Och ta bort tidigare återställningspunkter. tack så mycket zane Edit: någon som vet vad Nymse.exe är för något? Redigerad 5 juli, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts