Crice Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Marlon Brando är död. En av vår tids största skådespelare är död. Själv började jag nästan gråta när jag hörde det, skådespelare som en föds bara en per århundrade. Han förtjänar all respekt. Filmer som Gudfadern, Viva Zampata! och Reflections in a Golden Eye finns det inga många utav. När jag själv fick höra det kände jag mig alldeles kall, såg Gudfadern förra kvällen och tänka faktiskt att Marlon nog snart skulle gå bort, så rätt jag hade. Hur som helst, säg era egna åsikter, hyllningar, och kondoleanser här. 1924-2004. Vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) Psst, här annars. Edit, Oj du var visst först.. Redigerad 3 juli, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Psst, här annars. Edit, Oj du var visst först.. Jo, jag var först. Men men, den andra blev ju populärare och det är la ingen tävling så, spela roll. Sörjer lika mycket i båda trådarna. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts