xekenx Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Det snackades så mycket och skrev om att det skulle bli lättare att sikta i VC? Personligen tycker jag att det är lika lätt med de som väljer mål själv med R1, men de som man själv styr siktet på tex ruger, m60 mfl tycker jag det är svårare med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Det snackades så mycket och skrev om att det skulle bli lättare att sikta i VC? Personligen tycker jag att det är lika lätt med de som väljer mål själv med R1, men de som man själv styr siktet på tex ruger, m60 mfl tycker jag det är svårare med.... jag tycker at det är lika dant som gta3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 märker ingen skillnad alls.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts