Panimala Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 meh wtf, om man har en dold mapp, försvinner den sen? och hur fan hittar man den sen? 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 meh wtf, om man har en dold mapp, försvinner den sen? och hur fan hittar man den sen? Man ändrar det i egenskaper tror jag det var. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Så.. ägda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 meh wtf, om man har en dold mapp, försvinner den sen? och hur fan hittar man den sen? Skriver bara sökvägen till mappen, mitt minne är så bra så jag kommer ihåg vart det ligger (min hdd är inte så stor, kan inte ha för mycket porr på datorn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Sitter ju här på Gotland och saknar min rara mapp. Btw. min mapp heter... "mapp". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Muhahaha mina är väl gömda i Cybershot bilder/Hugos/Outblook Express/Inkorg/hmm Ingen hittar dom 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 annars väljer man ju bara "Visa dolda filer och mappar" under mappalternativ? förutsatt är ju att man då har en egen inloggning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 annars väljer man ju bara "Visa dolda filer och mappar" under mappalternativ? förutsatt är ju att man då har en egen inloggning kan man inte blocka så att man inte kan visa dolda mappar?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Börjar inte denna tråd gå lite offtopic nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Har man XP så blockar man sina mappar från andra användare och då kan man lika gärna ha dem på skrivbordet (i förutsättning att ingen brukar sitta brevid en när man är vid datorn ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Haha! ni e ägda! mina filmer ligger på Ea Games/Battlefield 1942/Mods! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Haha! ni e ägda! mina filmer ligger på Ea Games/Battlefield 1942/Mods! fan va smart!! Där ska min ligga.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Märker att jag inte heller skrivit nåt i den här tråden än.. Själv har jag mina godsaker i en mapp i Mina dokument så vem hellst skulle kunna hitta dem men å andra sidan är det bara jag som använder datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 damn, jag hade massa filmer men jag tog bort dem. Ångrar det nu Men den bästa filmen är ju absolut Ridskolan 1 o 2, någon som sett dem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 damn, jag hade massa filmer men jag tog bort dem. Ångrar det nu Men den bästa filmen är ju absolut Ridskolan 1 o 2, någon som sett dem? Jag har sett den för ett tag sen den e lite bra lite äcklig för det e en massa gamlingar i den Och e inte de den med Falukorven Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Det är Fäbodjäntan som du tänker på lulle.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 så här mycket har jag, och då snackar vi JPG-BILDER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Det är Fäbodjäntan som du tänker på lulle.. Jo det va det nu när jag tänker efter MEN den är grymt ÄCKLIG! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 så här mycket har jag, och då snackar vi JPG-BILDER Hur mycket har du då i filmer? 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Jo det va det nu när jag tänker efter MEN den är grymt ÄCKLIG!!! Nja, tycker den är ganska underhållande faktist.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts