Jump to content

Porrintreserad


Stuaswift
 Share

är du intresserad av porr/erotik?  

141 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ingen slår min granne:

6 filmer på datorn, 3 vhs 11 tidningar, klådd?(tror han har snott de flesta?)

Men det är min granne det...

JAg kollar väll då och dpå på det jag bränt av han ;)

Vote: Ja, nån gång i veckan. ^_^

6 filmer på datorn? jag har typ 50st klipp/filmer :shifty: (ungefär 7gb, om man bortser från bilder ;)).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som vet vart man kan köpa en tidning på ett diskret sätt? Och vilken är den bästa. Har ej vågat köpa P- tidningar, är för feg... :)

skit i tidningar, tanka från nätet ist :D

då behöver man inte vara rädd att ens föräldrar hittar dem när de städar :P

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte en dvdfilm idag som hette Wonderland(har inte kommit till sverige) och var baserad på en san historia.den handlade om John Holmes en porrstärna som hade varit med i över 2000 filmer. Filmen hade så klart mycke sex iden faktisk mest sex jag sett i en vanligspelfil nånsin tror jag. Ochså ganska mycke våld med skjutvapen och jävligt mycke knark. Jag rekomderar den starkt. Jacker det e bara att köpa tidningar med kompisar. Ja såklar ser på mycke porr.

vote: ja som fan.

Ehmm crice runka så man börjar garva :):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja alla [och modem dempa boy :wub: ]

Har inte tv3 börjat sända "erotik" på kvällarna?

Vet nån vad filmen med madonna hette (förra året) ..

lite info som ja minns av den:

Madonna vart polisanmäld för nått (h0ra) [kan inte stava till protistuerad] så hon fick sitta i rätten med en kille.

Hennes försvarare, dom knullade vartredje sekund. asså VAA HETER DEN?

tack på förhand / p0rn0Popeye (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som vet vart man kan köpa en tidning på ett diskret sätt? Och vilken är den bästa. Har ej vågat köpa P- tidningar, är för feg... (w00t)

LoL En av mina gammla klasskompisar gick bara in på Ok Q8 och köpte en och när man räknar med att han då var 13.... ehm? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...