Stuaswift Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 inne på spamz har dom porrfilmer typ såg en film där det var en tjej som blev "fucked up" av en maskin sen på en film var det en kille som körde ner sin pung i tjejens röv! fast då grnade som fan för man hörde killens röst: "ohh yeei!" fnns ju bättre filmer också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 inne på spamz har dom porrfilmer typ såg en film där det var en tjej som blev "fucked up" av en maskin sen på en film var det en kille som körde ner sin pung i tjejens röv! fast då grnade som fan för man hörde killens röst: "ohh yeei!" fnns ju bättre filmer också En liten fråga bara, hur kan man köra ner sin pung i nåns röv? bryter inte det mot naturlagarna? 4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 En liten fråga bara, hur kan man köra ner sin pung i nåns röv? bryter inte det mot naturlagarna? jag vet inte men jag o min kompis garvade som fan vet inte varför men den var så sjuk. fast vi vågar inte kolla på "sick-stuff" filmerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 (redigerad) Det ända som är skoj med porr (tycker jag) är namnen... Jag kollade igenom ginza katalogen den senaste och om man kollar på sid. 156 så kan man kolla namn på filmer t ex "Svenska tjejer onanerar", "Sexual Preitor", "Orientalisk tabu", "Sexbrev från Italien" etc etc...! *EDIT* Ville bara säja denna också "Roccos bästa skjut" Redigerad 5 juli, 2004 av Mr. M 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Filmerna kan vara så jävla fula. Jag kollade på en film en gång på tv 1000 så handlade det om en sex författare som skrev dikter om hur han rörde sin dalle och så Iallafall var det en tjej som läste en av hans böcker, så sa hennes man på engelska men översatt då -vad är det för något? (Manne) -Nej, det är inget (kvinnan) -det ser jag ju (mannen) -aha är det någon av johns böcker (mannen) -kom upp så ska du straffas (mannen) Så drog han ner byxorna och tvingade henne att suga av han Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 nopp.. jag har en flickvän! råkade dock ytrycka fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 nopp.. jag har en flickvän! råkade dock ytrycka fel! Gangbangar du henne med dina maffiga mafioso kompisar då eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Vote: JA SOM FAN! fast morsan är barnledig så det får bli på kvällarna eller när hon är ute och går med brorsan Har ingen tjej.. Hoppas väl på en till sommarn .. Over and Out . Ha ett bra liv Oj btw .. E! hade/har roliga p-filmer vid 03.00 förut TV1000 : Aldrig kollat Viasat 6Action : wunderbar =) Och så Porrsorterna bajsporr : gay (killar) : Aldrig sett men tror .. lebb : WUNDERBAR! hentai : :'( 14iz:ar från lunar : Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 jag såg en riktig grotesk film hemma hos min kompis! det var en flintskalle som körde upp sitt huve i en tjejs fitta filmen hette "worlds giant pussy" nånting.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Filmerna kan vara så jävla fula. Jag kollade på en film en gång på tv 1000 så handlade det om en sex författare som skrev dikter om hur han rörde sin dalle och så Iallafall var det en tjej som läste en av hans böcker, så sa hennes man på engelska men översatt då -vad är det för något? (Manne) -Nej, det är inget (kvinnan) -det ser jag ju (mannen) -aha är det någon av johns böcker (mannen) -kom upp så ska du straffas (mannen) Så drog han ner byxorna och tvingade henne att suga av han håller med.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 lebb : WUNDERBAR! w0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Allvarligt...Hmm...vad är normalt? Vetef*n...men som alla andra hormonstinna tonåringar så... Hormon sugna tonåringar?! Menar du tranferstiter som vill ha kvinn-hormoner så dom ser ut som tjejer?!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 han sa hormonSTINNA. inte hormonSUGNA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 roligt och sitta å r*nka framför en film där några kn*llar aja, kommer väl med tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 gtahunter: ja det gör det (oftast) själv kollar man ju ganska mycket, inte precis för att det är kul, men man måste ju få lite fart på cirkulationen (typ 1 ggr dag). allt finns på datorn btw Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Alltså, det är ju inte roligt att runka så man börjar garva. Man gör ju det för njutningen... Brutalt men sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 brutalt? öh jaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Alltså, det är ju inte roligt att runka så man börjar garva. Man gör ju det för njutningen... precis inga manusstjärnor som skriver manuset precis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Ibland har Bla 2 VHS :"> Ingen slår min granne: 6 filmer på datorn, 3 vhs 11 tidningar, klådd?(tror han har snott de flesta?) Men det är min granne det... JAg kollar väll då och dpå på det jag bränt av han Vote: Ja, nån gång i veckan. 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 oj vad mkt din granne hade finns endel som har flera hundra gig .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts