Bubbli Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Jag hittade en sida (minns ej vilken) där det var typ as konstiga ledtrådar typ. Eftersom det finns en måne i GTA:VC och måne är "lunar" så betyder det att San Andreas ska utspela sej på JordenOch typ B.J Smith är ju BJ som kan bli en förkortning på Blowjob vilket innebär att man kan få avsugningar i SA Såna skitknäppa ledtrådar fanns det. *EDIT* Litet fel med mån saken och det kanske inte är så tydligt men men... Redigerad 2 juli, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 jippi det ska utspela sej på månen (ironisk ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 okej .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 ??? ? hmm wierd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Eftersom man ju heter Carl Johnson, vilket på svenska blir Kalle Johansson, så borde spelets soundtrack bestå av "Kalle på Spången" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jasså man kan få sig en avsugning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jasså man kan få sig en avsugning men vad har dom bilderna med gta att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) men vad har dom bilderna med gta att göra? menar du heaton? han lirar cs som jag ,, cool snubbe¨ föresten hur gör man en ruta runt texten som du gjorde ? Redigerad 3 juli, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 men vad har dom bilderna med gta att göra? menar du heaton? han lirar cs som jag ,, cool snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 kebabrulle jag tycker att det låter bra hur roligt är det för trådskaparn att bara höra gnäll om vad han skrivit ? Hur gör man en ruta runt det man skrivit som du gjorde ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 kebabrulle jag tycker att det låter bra hur roligt är det för trådskaparn att bara höra gnäll om vad han skrivit ? Hur gör man en ruta runt det man skrivit som du gjorde ?? man trycker på quote högst upp i högra hörnet av det inlägg du vill kopiera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts