nicke Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) hur f-n håller man planet på rätt höjd i uppdraget dildo dodo på pc? har hållt på å traggla med det j-vla uppdraget sen i mars, men fattar inte hur man ska göra. jag har provat att söka, men jag hittade inget som kunde hjälpa mig. Redigerad 2 juli, 2004 av nicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Men mest lol! hur många har inte frågat om detta? du använder samma kontroller som när du stegrar med en motorcykel eller flyger hellikopter. rtfm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 sen i mars, seriöst? Du stiger med 6 och sjunker med 9 (numpad) vilket jag förmodar att du redan vet men jag skriver det i alla fall, sen tar du bara checkpointarna. Det är inte alls svårt bara man lär sig styra planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts