StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Ja, jag har lagt saaben åt sidan för det är så jobbig att hålla på med.. Så jag har lite smått börjat att göra en helt egen bil utan blueprints eller något alls.. Bara att göra allt från scratch och jag är faktist ganska nöjd.. Började på den idag runt 05.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Ja, jag har lagt saaben åt sidan för det är så jobbig att hålla på med.. Så jag har lite smått börjat att göra en helt egen bil utan blueprints eller något alls.. Bara att göra allt från scratch och jag är faktist ganska nöjd.. Började på den idag runt 05.00 snyggt! gj stell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 snyggt! gj stell! åh din jävla fisk snygg stell, sånt är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 åh din jävla fisk snygg stell, sånt är kul okey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 yeha snyggt stellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Update.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 åh din jävla fisk snygg stell, sånt är kul Åhh din totenpåle!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Åhh din totenpåle!! dumma utslitna skosula najs stellan. du sa förut att jag skulle göra "kurvor" på msn, sen när jag skulle göra kurvorna stängde jag ner zmodeler.. har inte öppnat den sen dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 snygg!! är det ett hemma bygge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 dumma utslitna skosula najs stellan. du sa förut att jag skulle göra "kurvor" på msn, sen när jag skulle göra kurvorna stängde jag ner zmodeler.. har inte öppnat den sen dess Haha, lol.. Bra intsiativ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 så J*VLA Nice bil StellHell ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Hmm, ser lite... olinjär ut... Men men, det är ju bara början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Hmm, ser lite... olinjär ut... Men men, det är ju bara början blir inte bilen klar snart ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 lowrider funktion och neonljus så är det drömmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Sådär.. En liten uppdatering.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Soet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 läskig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Lite kantig ruta på dörren ifram och en aning rund för min del men, men den hör väl till framtiden kan jag tänka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts