Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hej dom som är som ens livvakter som håller till vid ställen som man äger..asså om man skjuter/slåss mot någon så gör dom ju också det men kan man inte göra så dom sätter sig i bilen och följer med till ett ställe för dom finns ju bara på vissa ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hej dom som är som ens livvakter som håller till vid ställen som man äger..asså om man skjuter/slåss mot någon så gör dom ju också det men kan man inte göra så dom sätter sig i bilen och följer med till ett ställe för dom finns ju bara på vissa ställen Ja det är ju bara att kliva in i en bil och så följer dom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 okej tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 men dom går inte in i min bil..dom bara står utanför och "snackar"ska man inte trycka på nåt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag tror ERROLS TRUMMA menade några andra livvakter. De som är vid de ställen man äger följer inte med in i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jaså menade du dom som står i en klunga där och snakar jag menade dom man får när man klarat spelet till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Är det 100% man behöver? räcker det inte med main story-uppdragen? Redigerad 2 juli, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 hur som helst hur gör man för att dom ska gå in i bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 hur som helst hur gör man för att dom ska gå in i bilen? han sa ju det nyss... du klarar 100 % och så får du typ 3 livvakter vid ja vad nu de där stora husen heter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 vilken tid kan man hämta dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 han sa ju det nyss... du klarar 100 % och så får du typ 3 livvakter vid ja vad nu de där stora husen heter.... Vercetti estate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 vilken tid kan man hämta dom? När det passar sej för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 men jag hittar dom inte, rummet är tomt.. jag har 100% oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 men jag hittar dom inte, rummet är tomt.. jag har 100% oxå letar du i det lilla rummet direkt till höger när man kommer in i Vercetti estate? åk annars runt i stan några timmar och åk tillbaka och se efter senare hoppas det funkar för det gör det föt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 nu funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 nu funkade det Dom suger, dom skjuter knappt på poliserna om poliserna skjuter på en. Men det kan vara bra att ha de ´när man är i haiti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts