_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Vika antivirus program finns det som är bra? använder norton nu men vill veta om det finns något bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Vika antivirus program finns det som är bra? använder norton nu men vill veta om det finns något bättre. hade norton 2004...hade BARA problem. Var ett helvette för mig att ha den. Alltid något nytt fel. Nu använder jag Fsecure. Simpelt, fungerar felfritt och tar bara 5 mb ram. Hur bra som hälst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Ad-aware det är bra, änvänder norton och det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Ad-Aware är inget antivirusprogram, det tar bara bort malware, spyware och dylikt. Inte virus. Dessutom så måste man scanna för att det ska hända nåt, det är alltså passivt. @Pain To ThE MaX: Jag hade bara problem med F-Secure och inga problem med Norton Redigerad 2 juli, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Ad-Aware är inget antivirusprogram, det tar bara bort malware, spyware och dylikt. Inte virus. Dessutom så måste man scanna för att det ska hända nåt, det är alltså passivt. @Pain To ThE MaX: Jag hade bara problem med F-Secure och inga problem med Norton Nej men det är bra att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 panda antivirus funkar... norton funkar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 panda antivirus funkar... norton funkar inte.. Panda har jag, och det är bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Skumtomten: Panda! Panda! Panda! Panda! Panda! Panda! Panda! WOOOOOO! Läraren: Lugn David! Detta är ingen ishockeymatch! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 För er som har problem, i 94% av fallen beror det på användaren, inte på datorn.. Tänk på det Själv kör jag Norton 2k4 Funkar nästan helt felfritt. virusdefinationerna ville inte fungera efter en månad när jag hade installerat om. Installerade Norton 2k4 när jag hade systemworks 2k3, inte bra! Körde in 2004 på allt då, funkar helt utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Kör F-secure. Funkat felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 NAV2003 har jag. 2004 funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 NAV2003 Panda tycker jag suger, jag la själv upp en trojan på datorn med panda i skolan och den reagerade itne ens när jag öppnade filen. Det krävdes en manuell scan för att den skulle göra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 NAV2003 Panda tycker jag suger, jag la själv upp en trojan på datorn med panda i skolan och den reagerade itne ens när jag öppnade filen. Det krävdes en manuell scan för att den skulle göra något. LOL, då ska man inte skaffa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Själv kör jag Norton 2k4 Funkar nästan helt felfritt. virusdefinationerna ville inte fungera efter en månad när jag hade installerat om. Installerade Norton 2k4 när jag hade systemworks 2k3, inte bra! Körde in 2004 på allt då, funkar helt utan problem. Jag har inte testat 2004 ännu men jag är sugen på att uppgradera, jag kör 2002 nu. Men jag har hört att 2004 "slöar ner" datorn och att det kräver ganska mycket minne, stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 NAV2003 Panda tycker jag suger, jag la själv upp en trojan på datorn med panda i skolan och den reagerade itne ens när jag öppnade filen. Det krävdes en manuell scan för att den skulle göra något. Så att du installerade en trojan på skolans dator? Smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Norton 2003...hade AVG tror ja det heter på förra datotrn funakde skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Så att du installerade en trojan på skolans dator? Smart. Ja vafan jag kune ju ta bort den o allting, hade ju fixat den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Använder inget antivirus program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ja vafan jag kune ju ta bort den o allting, hade ju fixat den själv. Skrivit den själv? Ska nog tipsa polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Skrivit den själv? Ska nog tipsa polisen. *Kväver fram ett litet lol* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts