gouranga Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hejsan, jag hade tänkt mig att göra en volvo 240 men jag behöver lite hjälp. Jag har inte hittat några ritningar eller blueprints mm till den. Vet någon var jag kan få tag på detta så skulle det vara till stor hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Testa och sök på Google... Volvo 240 Blueprints eller Volvo 240 Dimensions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 gör en 140 istället den är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 gor en 740 istallet, den ar annu snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Gör en annan bil istället. Volvo är skit-fula allihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Gör en 142:a istället eller en amazon custom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 LÄGG AV NU!!! Volvo 240 är ju en gedigen bil. I alla fall kombin är snygg (Sedanerna blev OK mot slutet)!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts