Upson Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 BIlen ser man är från Vice City Ser man att bilen är ifrån Vice City? Exakt vilken bil är det? Själv tycker jag den ser ut som en TAXI-spelet bil... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ser man att bilen är ifrån Vice City? Exakt vilken bil är det? Själv tycker jag den ser ut som en TAXI-spelet bil... bilen är antagligen moddad så man inte ska se att det är fake, men skaparen har inte tänkt på texten på skylten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ser ut som en moddad version av Crazy Taxi där man tagit bort all text och bytt landskap och bil . Tycker inte den var speciellt grym. Roligare med äkta vara.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ser ut som en moddad version av Crazy Taxi där man tagit bort all text och bytt landskap och bil . Tycker inte den var speciellt grym. Roligare med äkta vara.. men om du tittar närmare på gubben i bilen så ser du att det är tommy vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) Lite mer värklig kanske!? http://rtccenter.topcities.com/gta/lossantoscitymod2.jpg om bilden inte syns så gå in på länken där nere och sen te bilder Redigerad 3 juli, 2004 av oscarw_89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Coolt om det blir så hoppas jag iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Kolla in min mod av bilden, gå in på länken neda och sen till bilder!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 För övrigt kommer inte staden Las Vegas heta/kallas Las Vegas. Utan den kommer enligt obekräftade rykten att heta Las Venturra. + Hade grafiken sett ut så på spelet, hade jag blivit missnöjd. Kolla bara på bilen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Den där bilen finns att ladda hem...nånstans...har haft den. Syns att de har gjort så att den ska se smutsig ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 rolig med NOS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 men onödigt inlägg i en gammal topic! läs forum reglerna och ladda inte upp bilder i onödan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 *Blåst* ... *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts