Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hej hur gör man för att se en Repris på det som hände precis vilken "knapp" jag har det på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hej hur gör man för att se en Repris på det som hände precis vilken "knapp" jag har det på PC du trycker på F1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 TACK SÅ MYCKET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 F1 = kolla på replayen F2 = spara replayen F3 = kolla på den sparade replayen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 F1 = kolla på replayen F2 = spara replayen F3 = kolla på den sparade replayen spara? vart hamnar den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 men asså jag sparade först en repris och kollade på den men sen sparade jag en ny men var är den gammla reprisen nu hur kollar jag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 men asså jag sparade först en repris och kollade på den men sen sparade jag en ny men var är den gammla reprisen nu hur kollar jag på den? Så fort du sparat en replay och vill ha kvar den så går du bara in på mina dokument/gta vice city user files sen fins det en fil som heter replay.rep-fil gör en backup av den filen sen är det bara att spara nya repleyer och göra samma sak sen när du vill titta på dom ersätter du en av dina sparade replays med den du har i vice city user files. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 vad är en backup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 vad är en backup? en kopia av filen i fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 ja men hur gör man för att få en backup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 ja men hur gör man för att få en backup? Du kopierar filen och lägger den någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 ja men hur gör man för att få en backup? Haha tack! Nu fick du mig att garva ihjäl mig (Har haft en tråkig dag).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 LOOOOOOOOOOOL HA HA, Kan inte sluta skratta... Fast det kanske e lite taskigt oxå... Thernfrid har du nån äldre kompis eller så kan din far förklara lite mera till dig. Annars så lär man sej sånt i skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 ursäkta att jag inte kaN ALLT OM DATOrer..jag sitter inte 24 timmar om dygnet och håller å m,ed den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 ursäkta att jag inte kaN ALLT OM DATOrer..jag sitter inte 24 timmar om dygnet och håller å m,ed den Du behöver inte ursäkta.. Vi skrattade inte för att vara taskiga mot dig.. Det går bara inte att motstå.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) vilken tur att jag läste den här tråden för 5 minuter sen gjorde ett skit coolt stunt precis "Jag hade punkade däck på en pcj, missade rampen halvt snurrade runt typ 5 varv i luften och stutsade på bakhjulet över en mur men ramlade 8´(" [Edit]hur öppnar man sin replay utanför vice city? Redigerad 4 september, 2004 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jag menade inte heller något illa men det är så himla kul ändå... demon, är inte 100% säker men jag tror inte att man kan kolla på replayen utanför spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 5 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Okej.. Men kolla här.Nu har jag gjort massa stunt och sparat dom så har jag gått in i mappen GTA VC users file (lr vad den heter) och kopierat replayen och lagt dom ien mapp som jag har gjort och döpt till GTA VC Stunt..men sen om jag vill kolla på dom igen hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill Saint Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 hur gör man på xbox då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts