Add3 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Japp nu är det Em final och vilket land håller du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Hejjar på Portugal Redigerad 2 juli, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 vote:Annat-Toronto ja bryr mig inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 :'( :'( FAn två skott i ryggen i morgon och Portugal måste vinna på frdag annars är jag skyldig brorsan 4 1.5 L coca cola :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 :'( :'( FAn två skott i ryggen i morgon och Portugal måste vinna på frdag annars är jag skyldig brorsan 4 1.5 L coca cola :'( Ajj, karajja Men det gör inte så ont att bli skjuten spring bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Portugaaaaaaal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Grekland! 2-1 som i öppningsmatchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 vote:Annat-Toronto ja bryr mig inte alls haha toronto. bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Vote: Portugal, eftersom de är värd landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Ajj, karajja Men det gör inte så ont att bli skjuten spring bara En soft på två meters avstånd och ingen tröja kan göra ont, måste testa yogan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Portugal vafan.. Dom slog ju ut gräslökarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 orka bry sig när sverige e ute ur EM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 orka bry sig när sverige e ute ur EM Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 portugal för fan! grekland hade bar a tur i första matchen ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Portugal gillade inte sverige så mycke.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Vote: Grekland För jag trodde aldrig att de skulle kunna så så här långt, och tänk om Grekland vinner EM...! Vem hade tippat det innan turneringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Go Grekland, dom är fett grymma http://www.svd.se/images/ettan2004/040702/grekmal_339.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 VOTE: Grekland Fatta va grymt om dom vinner på söndag, är ju deras första EM någonsin , om ja inte har helt fel GO GO GREKLAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Portugal KOlla min signatureeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts