Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hej jag är inte så bra på GTA VC men tycker endå det är kul men jag vill ha klarat hela spelet för då kan man göra mer finns det inget fusk så man klarar hela..för jag tror nog ingen kompis pallar komma hem och sitta och spela flera dagar HJÄLP MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 om du har det till pc så kan du ladda ner en save-game fast inte till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Klara alla uppdrag så klarar du det snart ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Att ladda ner ett 100% savegame för att man inte orkar klara ut ett spel är lika meningslöst som att spola fram en film till slutet för att man inte orkar se den men vill ha den färdigtittad... du missar hela poängen med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 var kan man ladda ner en SAve-Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Att ladda ner ett 100% savegame för att man inte orkar klara ut ett spel är lika meningslöst som att spola fram en film till slutet för att man inte orkar se den men vill ha den färdigtittad... du missar hela poängen med spelet. perfekt exempel Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 ja men nu är det så att jag inte är så bra på det och har försökt jätte länge men kan inte...kan någon säga var man kan ladda ner det save-game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Gör som du vill men jag tycker inte det är nån vits med att ha ett utklarat spel om man inte har klarat ut det själv. http://www.savegames.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 tack..men asså jag laddade ner en så fick jag en mapp i mina mottagna filer men vad ska jag göra meed den nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Lägg sparfilerna i Mina dokument\GTA Vice City User Files, men ta en backup på hela mappen innan du ändrar nåt så kan du återställa din(a) egna sparning(ar) om du ångrar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Killen har väl redan gjort det :'( synd att veta att ett GTA: vc gått i spillror jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Vad är det du har problem med exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Gamefaqs har fungerande Walkthroughs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Fan ska man med Walkthroughs, de är hur lätt som helst att klara VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts