WiboO Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Guru är rappare, med i gruppen Gang Starr, medlemmar: MC Guru & Dj Premier, men det har ryktas rätt mycket om att dom har splittras, men han tillhörde iallafall Gang Starr när han gjorde rösten till 8-Ball i GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Guru är rappare, med i gruppen Gang Starr, medlemmar: MC Guru & Dj Premier, men det har ryktas rätt mycket om att dom har splittras, men han tillhörde iallafall Gang Starr när han gjorde rösten till 8-Ball i GTA III Ja det var ju det jag sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ja det var ju det jag sa? mjo fast jag gjorde en uppenbarlig förklaring på det hela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts