Corleone Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag har hört att dessa två karaktärer från GTA: III ska vara med: Don Salvatore (stavning?) 8:ball Är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Salvatore (frank vincent) kommer med största sannolikhet vara med. Uppdatera er på http://www.imdb.com/title/tt0402224/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Who knows..only your heart can tell you.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 det är väl guru i gangstarr som gör rösten till 8ball? nån kan ju surfa förbi och kolla om det står nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 det är väl guru i gangstarr som gör rösten till 8ball? nån kan ju surfa förbi och kolla om det står nåt.. aa har också hört det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Salvatore hoppas man får hämnas, eller kanske man blir vän med han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Salvatore hoppas man får hämnas, eller kanske man blir vän med han Vadå hämnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Vadå hämnas? eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Vadå hämnas? Salvatore tänkte ju spränga Killen i gta III om jag ite minns helt fel? men det har ju kanske inget med den nya karaktären att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 gtaIII-killen hämnas ju själv så varför skulle CJ hämnas på han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 gtaIII-killen hämnas ju själv så varför skulle CJ hämnas på han? vänta nu lite här, är inte salvatore död? dödade man inte gubbjävlen när man kommit över till andra ön och får uppdrag av asuka att döda han? det var längesen jag spelade jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 vänta nu lite här, är inte salvatore död? dödade man inte gubbjävlen när man kommit över till andra ön och får uppdrag av asuka att döda han? det var längesen jag spelade jag vet inte Men herregud! GtaIII utspelar sig ju efter GTA:SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 ska vi ta det en gång till? III= 2001 Vice= 1986 Sa= tidigt 1990-tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 vänta nu lite här, är inte salvatore död? dödade man inte gubbjävlen när man kommit över till andra ön och får uppdrag av asuka att döda han? det var längesen jag spelade jag vet inte Var inte de Luigi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Var inte de Luigi? nej... men SA utspelar sej före GTAIII så Salvatore lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 LOL Man tänker så jävla konstigt. Klart salvatore lever när man spelar SA. Det är bara mitt lilla huvud som tänker lite segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Rösten till 8-Ball görs av "The Guru"... Med allt vad det innebär alltså det "The Guru" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Rösten till 8-Ball görs av "The Guru"... Med allt vad det innebär alltså det "The Guru" Vad menar du med det sista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 ska vi ta det en gång till? III= 2001 Vice= 1986 Sa= tidigt 1990-tal och du tror inte jag kan det eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag uppfattade det som om du trodde att eftersom Salvatore är död så kan han inte vara med i SA, ber om ursäkt om jag misstolkade dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts