cennys Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 hejsan, nu har jag stött på ett till problem som agj ej har haft förut. min DMagic1 wheel mod vill inte funka.. in instalerat det å t.om startat via vice city mod manager nån som vet vad som kan va fel? nyss tatt bort å ominstalerat vice city men endå jag hade det innan å då funkade det och då instalerade jag bara på detta sett oxå... nån som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halen Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 hum,visste inte äns att d magic wheel grejen gjorde nåt.men om du vill ha nya bilar o sånt shit tanka dom på www.codenamevc.co.uk sen istalerar du dom i vice city mod manager... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 man måste juh ha ett wheel mod för att fälgarna och hjulen t.ex skall kunna bli större och jag hare en massa sidor med bilar etc. ingen nybörjare , allt pajade bara efter min reinstall. SNÄLLA hjälp nån kan juh inte spela vc utan nån wheel mod ser juh dumt ut t.ex på en monstertruck när hjulen är små Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 hejsan, nu har jag stött på ett till problem som agj ej har haft förut. min DMagic1 wheel mod vill inte funka.. in instalerat det å t.om startat via vice city mod manager nån som vet vad som kan va fel? nyss tatt bort å ominstalerat vice city men endå jag hade det innan å då funkade det och då instalerade jag bara på detta sett oxå... nån som kan hjälpa? har själv Magic wheel mod instalelrat med VCMM, du får byta ut en lite "rad" till varje bil i vc..249 ska du skriva..i defult.ide, en screen som exempel som ^MeTaNoLiC^ har givit mig när jag hade problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halen Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 hur gör man för att förstora hjuen och de då :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Ska jag byta på VARENDA? funkar att instalefra via Vice city mod manager me en .vmc fil :'( tänker juh knappast bara kunn instalera .vcm filer funderar på att ta bort vice igen å ta om allt från börjar .( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Ska jag byta på VARENDA? funkar att instalefra via Vice city mod manager me en .vmc fil :'( tänker juh knappast bara kunn instalera .vcm filer funderar på att ta bort vice igen å ta om allt från börjar .( ja, du ska byta på varenda, har du textur problem ska du ta bort txd.img och txd.dir i gta vc mappen o låta skiten byggas upp igen när du loadar en fil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 *ominstalerar etc* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halen Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 HUR GÖR MAN HJULEN O FÄLGAR O SÅNT STÖRRE?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 HUR GÖR MAN HJULEN O FÄLGAR O SÅNT STÖRRE?! titta på Xemtoth bild så kanske du förstår lite bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 åhhhhh inte ens en helt reinstall funkade . hjäälp vill itne behöva ändra massa nr som han visar på bilden eftersom jag har inte behövt det förut ska jag juh inte behöva det nu , :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 kan nån kolla om det står så här ??? Ni måste ha wheel mod .. står det så här för er då? # wheels 237, wheel_rim, generic, 2, 20, 70, 0 238, wheel_offroad, generic, 2, 20, 70, 0 239, wheel_truck, generic, 2, 20, 70, 0 250, wheel_sport, generic, 2, 20, 70, 0 251, wheel_saloon, generic, 2, 20, 70, 0 252, wheel_lightvan, generic, 2, 20, 70, 0 253, wheel_classic, generic, 2, 20, 70, 0 254, wheel_alloy, generic, 2, 20, 70, 0 255, wheel_lighttruck, generic, 2, 20, 70, 0 256, wheel_smallcar, generic, 2, 20, 70, 0 249, wheel_lightmod, generic, 2, 20, 70, 0 i default.ide .......? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 jepp, så står det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 ok vad i helv*te kan va fel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts