Elander Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Tycker ni att man ska kunna ta grepp eller hålla en person framför sig som skydd eller något sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Om man var omringad av snutar skulle det va bra att ta en person som gissla så att man kan komma därifrån utan att bli skjuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Om man var omringad av snutar skulle det va bra att ta en person som gissla så att man kan komma därifrån utan att bli skjuten ungefär som i ´´The Getaway`` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lifarn Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Det vore coolt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 man borde kunna bryta nacken på folk, ta dom som gisslan, typ lägga krokben, plus nåt grepp som man kastar nån lite lätt med och självklart det som fanns i VC + en till slags spark av nåt slag. kanske ett sånt där manhunt-grepp där man tar tag i nacken och slår i magen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 aa och huger huvudet av dom med kött yxa eller manchet (man kan juh det med manchet på vc men jag menar att man tar greppa asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 aa och huger huvudet av dom med kött yxa eller manchet (man kan juh det med manchet på vc men jag menar att man tar greppa asså) Machete menar du väl? Jag tror inte det går att hugga huvudet av nån med en manchet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Machete menar du väl? Jag tror inte det går att hugga huvudet av nån med en manchet... jo!!!!! såga som på rysk film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jo!!!!! såga som på rysk film Tror inte det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Tycker ni att man ska kunna ta grepp eller hålla en person framför sig som skydd eller något sånt?? Sure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jepp som i getaway...grymt spel det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 vad har den där skitbilden att göra med denna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 vad har den där skitbilden att göra med denna topic han lägger upp den till varje inlägg, bara för att han på bilden spelar CS... typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 men fel att du lägger av med att attcha upp bilden hela tiden.. det tar faktsikt plats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 tar inte så mycket större plats än vissas bilder de har på sina signaturer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts