Halen Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Nån som vet var man kan hitta bilen hunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Du behöver inte dubbelposta. Du får inte mer hjälp ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 fett snabb reply hunter är ingen bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hunter e en helikopter som ligger vid militärbasen. Om jag mins rätt så måste man hitta alla hidden packages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hunter e en helikopter som ligger vid militärbasen. Om jag mins rätt så måste man hitta alla hidden packages. eller klara alla uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Om man hittar alla 100 hidden package så hamnar det en son i ocean beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Om man hittar alla 100 hidden package så hamnar det en son i ocean beach. för mig hamnar den på Miltärbasen när jag tagit alla HP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 mig me men presis så hakade sig så försvan det för söker hitta alla igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 för mig hamnar den på Miltärbasen när jag tagit alla HP Det är ju en heli platta där nere i ocean beach där är den den kommer till mb när man klarat storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jag har ingen hunter vid militärbasen :'( har tagit alla hp's och klarat alla uppdrag o sånt.. har 99%.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jag har ingen hunter vid militärbasen :'( har tagit alla hp's och klarat alla uppdrag o sånt.. har 99%.. ta ultimate trainer ja skicka till dig och tryck rshift+3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 SÖK NÄSTA GÅNG!!!Det finns hur många huntertopics som helst, att de räcker till månen ifall man sätter ihop dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jag har ingen hunter vid militärbasen :'( har tagit alla hp's och klarat alla uppdrag o sånt.. har 99%.. Har du varit där flera gånger och tittat? Ibland händer det att den inte spawnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Har du varit där flera gånger och tittat? Ibland händer det att den inte spawnas. Så blir det för alla så gör som Arvid sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Har du varit där flera gånger och tittat? Ibland händer det att den inte spawnas. jepp, har varit där o letat många gånger.. inte för att det gör nått direkt, jag använder aldrig huntern ändå.. men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 SÖK NÄSTA GÅNG!!!Det finns hur många huntertopics som helst, att de räcker till månen ifall man sätter ihop dem... Bra budskap, men fattar inte hur man mäter hur mångra topics som behövs för att komma till månen...staplar man alla bokstäver eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Bra budskap, men fattar inte hur man mäter hur mångra topics som behövs för att komma till månen...staplar man alla bokstäver eller? nja- mäter man inte topicarnas reply´s ok räknar ut då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 man sätter topictexterna efter varandra. Skulle man ta alla replys så räcker de till jupiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts