Halen Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Nån som vet hur bilen hunter ser ut? och var den finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Det är en stridshelekopter. Finns på militärbasen när man har klarat storyline och så finns den vid ocean beach när man klarat storyline och tagit alla paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halen Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Men de står att hunter är en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Men de står att hunter är en bil Nä inte direkt. *Edit* Egentligen har du rätt. För att komma dit klickar man ju på GTA:Vice City->Bilar-> Men alla andra helikoptrar finns i den sektionen åxå.. Hmm...det borde heta "Fordon" istället för "Bilar". Redigerad 2 juli, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Här har du huntern:http://www.gta.com.ua/img/fly/hunter.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Tips om du inte vill bli ihjäl skjuten av militärärna. ta polis kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Jag tycker också att det är sjukt att dom sätter fordon som "bilar". dom försöker lura oss. man blir trött på dom som tror att dom vet allting om GTA och tror att vi knappt börjat spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det är en stridshelekopter. Finns på militärbasen när man har klarat storyline och så finns den vid ocean beach när man klarat storyline och tagit alla paket. Vad är innebär att klara "Storyline'n" är det att efter cop land ska den finnas där eller att man ska klara 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) Det innebär att klara alla riktiga uppdrag (med filmsnuttar innan och som bidrar till handlingen) alltså inte vigilant-sakerna utan bokstäverna eller ikonerna på kartan. Edit; Cop land är bara ett av dom uppdragen, det sista är Keep your Friends Close. Och vad är ditt problem? vadå försöker lura oss. Spelar roll om det står att det är en bil? föresten är ju huntern lite hämlig och det ska bli en överraskning när man får den Redigerad 8 juli, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 visst är huntern den snabbaste och smidigaste fordonet i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det innebär att klara alla riktiga uppdrag (med filmsnuttar innan och som bidrar till handlingen) alltså inte vigilant-sakerna utan bokstäverna eller ikonerna på kartan. Edit; Cop land är bara ett av dom uppdragen, det sista är Keep your Friends Close. Och vad är ditt problem? vadå försöker lura oss. Spelar roll om det står att det är en bil? föresten är ju huntern lite hämlig och det ska bli en överraskning när man får den Okej, kanske tog i lite då.. Men iaf. Man får väl för faen inte huntern den kommer till militärbasen eller har jag fel? /Stoppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ja man får den på millitärbasen. Zlafs, det är ju en hellikopter så jag vet inte riktigt men det är det snabbaste flygande fordonet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) visst är huntern den snabbaste och smidigaste fordonet i spelet? zlafs: det kan ju vara störande att den har 6 sekunders (ingame-minuters) starttid, men det vore soppigt ifall man kunde åka iväg med den på en gång... Jag har läst att det är det snabbaste nånstans, men jag vet inte var. Om man åker från hyman condo till... (öh... malibu hotel? vad heter det absolut första sparningsstället?) så tar det 45 s med huntern, en å tie med en maverick... fem minuter till fots, en och fyrtio med en snabb bil och nästan likadant med PCJ 600:n... siffrorna är gamla, det är de jag kommer ihåg just nu. Ville kolla en grej för länge sen, vad som var snabbast o smartast. Jag menar, man tar ju inte en hunter för att åka tre kvarter, men om man ska tvärs över stan är det ju bra. EDIT: Redigerad 9 juli, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts