erko Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 När man gjorde ett uppdrag för Diaz så åkte man helikopter med en av hans gubbar, då mötte man andra helikoptrar. dom helikoptrarna hade pontoner så dom kunde landa på vattnet...vet nån om det finns såna,och iså fall vart finns dom? Det skulle vara as grymmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 de såg ut som sparrow men jag tror inte att den har pontoner kanske finns de ej att flyga? nån som vet? och förresten vart finns dodon? eller är skimmer det enda planet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 de såg ut som sparrow men jag tror inte att den har pontoner kanske finns de ej att flyga? nån som vet? och förresten vart finns dodon? eller är skimmer det enda planet? dodon finns i gta3 tror ej att det finns nån sån i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Det ska finnas en sparrow med pontoner, men jag har inte funnit den än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 När man har 80 hidden pakages så får man sea sparrow bakom Vercetti estate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 har läst nån stans att det ska finnas en dodo eller liknande plan med hjul så att man kan landa på gator och skit vet nån om det stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Var är flygplanet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts