cennys Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Tja, jag har instalerat massa massa bilar förut så jag vet hur man gör etc men detta fattar jag inte. jag ska instalera nytt skin på voodoo bilen till en landstalker. då gör man exakt som vanlgit men sen står det: Install as usual, but you have to replace the Voodoo coll file with the one from the Landstalker. och det finns ingen coll fil med. hjälp för bilen är svin grym , Redigerad 1 juli, 2004 av cennys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Testa att använda original-landstalker.col-filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) vart finns deras .coll filer? Redigerad 1 juli, 2004 av cennys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 De ligger i vehicles.col i col-mappen som jag tror ligger i models. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 å nu måste man hitta en program för att fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 å nu måste man hitta en program för att fixa det bara att använda antecknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 går väll inte att ersätta coll där? hur som helst så ere fixar nu med progget colledit thx anyway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Men om det inte följer med en col fil behöver du väll inte göra något. Bara ersätta voodon. Gör hellre manuel installation det är mycket enklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 föra tt få den att "studsa" fick man ändra coll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts