Corleone Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Idag är det den 1 JULI men vi har inte sett en skymt av någon SA trailer. Vad tror ni om chanserna att den kommer ut imorgon? Men i USA kanse det inte är 1 JULI förren imorgon bitti (dom ligger väl 8 timmar efter oss väl?). Redigerad 2 juli, 2004 av alex_gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Idag är det den 1 juni men vi har inte sett en skymt av någon SA trailer. Vad tror ni om chanserna att den kommer ut imorgon? Men i USA kanse det inte är 1juli förren imorgon bitti (dom liger väl 8 timmar efter oss väl?). JULI, inte Juni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 JULI, inte Juni! Så du påstår att det är första juni idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Så du påstår att det är första juni idag? Han upplyste Alex om att det är Juli idag... så jag skulle tro att han påstår att det är Juli idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Så du påstår att det är första juni idag? Du kanske skulle prova att läsa OCH tänka innan du skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Aha, jag ber om ursäkt, nu förstår jag. Såg inte att han skrvit Juni först, bara att han skrev Juli i slutet. Men att jag inte tänker är väl en annan sak eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Aha, jag ber om ursäkt, nu förstår jag. Såg inte att han skrvit Juni först, bara att han skrev Juli i slutet. Men att jag inte tänker är väl en annan sak eller? Nej, inte om du skriver så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag tänkte ju, eftersom jag uppfattade det som om försökte rätta honom på ett annat sätt än vad du gjorde, inte som ett stavfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 FÖR HELVETE JAG VET AT DET ÄR JULI! JAG SKREV FEL FÖR FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 FÖR HELVETE JAG VET AT DET ÄR JULI! JAG SKREV FEL FÖR FAN! Relax, chill, cool down! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Staterna ligger 6-10 timmar efter oss sådär på en höft skulle jag tro...beror på var i usa man befinner sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 FÖR HELVETE JAG VET AT DET ÄR JULI! JAG SKREV FEL FÖR FAN! FÖR HELVETE VAD DU ÄR SUR! TA DET LUNGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Skriv inte med stora bokstäver annars vet du vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Staterna ligger 6-10 timmar efter oss sådär på en höft skulle jag tro...beror på var i usa man befinner sig. Japp det är new york som ligger 8 timmar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Japp det är new york som ligger 8 timmar efter. Är det inte 7 timmar? och 6 timmar vid sommartid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Är det inte 7 timmar? och 6 timmar vid sommartid? "Easter Time"-Zonen ligger 5 timmar efter GMT (Greenwich Mean Time) som vi ligger 1 timma före. Eftersom new york ligger i Eastern Time-zonen ligger vi alltså 6 timmar före dom rackarna. Sen om de ändras somamrtid/vintertid vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 "Easter Time"-Zonen ligger 5 timmar efter GMT (Greenwich Mean Time) som vi ligger 1 timma före. Eftersom new york ligger i Eastern Time-zonen ligger vi alltså 6 timmar före dom rackarna. Sen om de ändras somamrtid/vintertid vet jag ej. Respect, tur att nån pluggar klockan iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Det har ju inte kommit nått nu klockan 22 den 2 Juli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jag går och lägger mig nu (har en jädrans förkylning + feber + pollenalergi). Offrar mig och ställer klockan på 05:00, man vet ju aldrig vad som händer inatt... Så om nån nu skulle vara upp kl 05 på lördagsmorgonen så besök GTAsajten, det kanske kan finnas en liten nice nyhet Hint: Rockstar gillar att skicka ut sina nyhetsbrev första fredagsnatten i månaden (ok, nu ger jag er kanske falska förhoppningar, men men...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jag går och lägger mig nu (har en jädrans förkylning + feber + pollenalergi). Offrar mig och ställer klockan på 05:00, man vet ju aldrig vad som händer inatt... Så om nån nu skulle vara upp kl 05 på lördagsmorgonen så besök GTAsajten, det kanske kan finnas en liten nice nyhet Hint: Rockstar gillar att skicka ut sina nyhetsbrev första fredagsnatten i månaden (ok, nu ger jag er kanske falska förhoppningar, men men...) då vad jag vad jag ska göra först på lördags morgonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts