Bubbli Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Det finns ett fiskespel som jag lånade på stadsbiblioteket men det finns inte kvar och jag kan inte komma på vad det heter jag är inte säker men jag tror EA hade varit med på en kant. Jag tror det va nåt med "bass" men är inte säker som sagt hjälp mig snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Big Bass Fishing.. Ganska kul spel.. lånade det av min kusin till PSX.. Kom till sista banan där man skulle få upp en satans mal som var tvungen att väga 1500kg.. Fick en ful jävel på 1300kg.. Men trådjäveln gick ju av varje gång jag skulle få upp jätten..! *EDIT* Eller så går du in här o söker på fish eller bass så hittar du nog vad det heter.. Redigerad 1 juli, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Är det roligt med fiskespel? Säkert bättre än Simpsons Hit And Run iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Säkert bättre än Simpsons Hit And Run iaf. Oldsmobiles favoritspel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Big Bass Fishing.. Ganska kul spel.. lånade det av min kusin till PSX.. Kom till sista banan där man skulle få upp en satans mal som var tvungen att väga 1500kg.. Fick en ful jävel på 1300kg.. Men trådjäveln gick ju av varje gång jag skulle få upp jätten..! *EDIT* Eller så går du in här o söker på fish eller bass så hittar du nog vad det heter.. en fisk på 1500 kg? hade du en liten fiskebåt eller en supertanker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Oldsmobiles favoritspel . jätte kul Sauer ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 jätte kul Sauer ( ) Dagens lol, vettu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 hm kanske du ska skriva det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 MEN FÖR GODSSKULL! sluta spamma! och håll er till ämnet!...blir bara mer och mer spam på det här forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 mm, specialt när SA kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Annars kan du fiska på Age of empires.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 MEN FÖR GODSSKULL! Skriv inte med stora bokstäver..du vet vad som händer då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 en fisk på 1500 kg? hade du en liten fiskebåt eller en supertanker? Fiskebåt.. En tonfisk väger ju ungefär densamma och det fiskar dom på båtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Annars kan du fiska på Age of empires.. Tack för tipset men det är inte RIKTIGT samma känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Varför spela fiskespel när man kan snickra ihop ett merspö och fiska upp en öring eller två.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) Varför spela fiskespel när man kan snickra ihop ett merspö och fiska upp en öring eller två.. Kanske för att man inte orkar lämna villan/lägenheten? Redigerad 3 juli, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 http://www.sonera.net/muumimaailma/muumipeli/index.html Det är en jävligt bra onlinesimulator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 funka inte på min dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts