Griimn Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 måste ha en bra tutorial till z-modeler... fixar inte skiten själv de e ju mega mysko och den som följer med fattar ja inte mycket av! svara snaaabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Finns ingen på svenska, men på Engelska kan du leta efter själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzor Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Griimn jag lånar din tråd... nån som kan hjälp mig http://www.vasteras.us/forum/viewtopic.php?t=207 kolla den sidan så kanske ni förstår vad jag behöver hjälp med !!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 är det inte bara att ta modify->Move Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Klicka på 1(Vertices) ändra till X | Y | Z och välj Z.. Sen tar du Modify > Move(ALT+M) Sen borde du fatta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzor Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 okey tack ska ni ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 tack det var just det problemet jag också hade! haha tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts