oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 på mitt fodrall står det från 18 år ligsom det är mindre blod en i conter strike! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 på mitt fodrall står det från 18 år ligsom det är mindre blod en i conter strike! Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Glöm inte bort att GTA1 släpptes för nästan 7 år sedan och att synen på vad som är våldsamt och vad som inte är det har förändrats mycket sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 det förstoss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) på mitt fodrall står det från 18 år ligsom det är mindre blod en i conter strike! spelet är från 1997 och på den tiden var det typ det blodigaste det är precis som de första bond-filmerna som är från 15 år om de kommit idag hade de inte haft alls samma åldersgrän men när dom kom var de det blodigaste Redigerad 19 juli, 2004 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Känns inte som att det var 7 år sedan GTA släpptes... Känns som fyra....HÖGST! Jag känner mig gammal... ............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Känns inte som att det var 7 år sedan GTA släpptes... Känns som fyra....HÖGST! Jag känner mig gammal... ............ det känns ju som det var skit längesen det kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 tycker samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Jag trodde typ det släpptes '86 eller nåt . Kass grafik för att vara så nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Jag trodde typ det släpptes '86 eller nåt . Kass grafik för att vara så nytt Jag tycker grafiken är ganska skön på nå sätt... fast bilarna är för klena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Jag tycker grafiken är ganska skön på nå sätt... fast bilarna är för klena Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 grafiken är ju ren skit, men det är den ju på alla gta spel R* ligger alltid efter i de grafiska effekterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Tryck på F11 och höj upplösningen till 800x600 om ni vill ha bättre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Alltså grafiken ska vara så... Den är skön. Jag tycker att rent grafiskt är GTA spelen ganska bra. Det finns ju snyggare som Far Cry och Joint Operations... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 det känns som gta3 har funnits rätt så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Tryck på F11 och höj upplösningen till 800x600 om ni vill ha bättre grafik. Och då blir den genast superb eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 hehe skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Och då blir den genast superb eller? ja.. (jämfört med standardgrafiken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 grafiken är ju ren skit, men det är den ju på alla gta spel R* ligger alltid efter i de grafiska effekterna det är ju inte grafiken som är det viktigaste utan det är känslan. vad skulle du tycka var bäst? ett spel med skit bra grafik men med nästan inget gameplay? eller ett spel med medel grafik och bra gameplay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 på mitt fodrall står det från 18 år ligsom det är mindre blod en i conter strike! Jag tror inte att mängden blod avgör helt vilken åldersgräns det ska vara... tänkt dig ett spel där man förnedrar folk, svär åt dom, skriker ut diverse könsord, pissar på dom (typ postal 2)... även utan blod är det rätt illa. Dessutom tror jag att den frihet som gta1 innebar var så hemsk att åldergränsen blev så hög... Den vise har talat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts