Cortez Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag har problem med ett uppdrag i mafia. Man får 2 molotov cocktails, ett "baseball bat", orka översätta. + en bil. Man åker till en resturang, eller precis utanför den och ska få deras bilar att brinna upp. Man går in bakifrån genom gallret, och slår ner vakten med "baseball bat". Sen när man ska kasta molotov cocktails, då hamnar de praktiskt taget på bilen, men bilen börjar inte brinna. Sen om man börjar slå på bilarna, så kommer det andra och börjar skjuta på en... Och det slutar med att man dör. Hur ska man göra för att få bilarna att börja brinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Du kan antingen ta en bil och köra över gubbarna eller så finns det en låda på gården som du kan ställa framför dörren så kan dom inte komma ut. Fast lådan håller bara emot en kort stund så var på din vakt. Om molotovsen inte räcker kan du använd baseballträt för att slå sönder bilarna, när det står "you have done enough damage" springer du därifrån och väntar tills den sprängts sen går du tillbaka och tar nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) har klarat det nu Är på ett uppdrag där man ska hämta en racerbil, köra den till en kille som ska "sabotera" bilen så det inte går lika snabbt. Där är jag nu. Och ska ta mig tillbaka till garaget... Har kört det ett par gånger. Tiden går ut Men tror jag fixar det snart Har en annan fråga: När man misslyckas på ett uppdrag, så finns det ju 2 val. "retry" eller "return to main menu". Om man väljer "return to main menu" och stänger av Mafia, kan man senare ladda spelet där den senaste "sparningen" slutade, och börja där då? Redigerad 1 juli, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Du kan ladda från vilken sparning som hellst inklusive den senaste eftersom det skapas en ny sparning varje gång spelet auto-sparar (perfekt sen när man klarat Mafia och vill spela om ett visst uppdrag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Har också problem med ett uppdrag(Så varför skapa ny tråd?) Hur tusan gör man i hamnen(Lucky Bastard!) Har dödat alla snubbar, tror man ska använda något tåg för att ta sig in till den där snubben som gömmer sig i ett lager(Eller nått). Men det verkar inte funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts