Jump to content

DVD-PC?


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

där sa du nått jävligt intressant...varför ens fixa SA om det inte är orginal liksom? :blink:

Av samma anledning som man skulle ladda ner vilket spel som helst, pengabrist.

Jag ska dock köpa det för jag vill ha alla extrasaker men jag försår dom som inte gör det. Särskillt om man inte bryr sig så mycket utan bara smådiggar gta lite.

En fråga angående regler.

Är det vi snackar nu otillåtet på forumet? Jamenar det är ju warez-snack men det är ju varken uppmaning eller förfrågan till warez (eller hur nu reglerna uttrycker sig) utan vi bara snackar om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av samma anledning som man skulle ladda ner vilket spel som helst, pengabrist.

Jag ska dock köpa det för jag vill ha alla extrasaker men jag försår dom som inte gör det. Särskillt om man inte bryr sig så mycket utan bara smådiggar gta lite.

men tänk om alla skulle tänka så, aja jag har inga pengar så då kan jag ladda ned det! Vart skulle R* få sitt kapital som dom väll nog förtjänar efter att ha slitit så för att tillvärka spelet? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men tänk om alla skulle tänka så, aja jag har inga pengar så då kan jag ladda ned det! Vart skulle R* få sitt kapital som dom väll nog förtjänar efter att ha slitit så för att tillvärka spelet? :blink:

Ja tänk om alla skulle göra så, du skulle det inte funka och det är fel. Men jag säger att det är en bra anledning (kanske inte morlasikt) och jag förstår dom som laddar ner det.

Jag köper bara spel som är säkra kort, bra spel som jag vet att jag kommer älska.

Du säger "varför ens fixa det om det inte är orginal?" och jag säger att man kan ha jävligt kul med spelet iaf även om man inte har kartan och manualen mm.

Jag säger inte att det är rätt att ladda ner spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja tänk om alla skulle göra så, du skulle det inte funka och det är fel. Men jag säger att det är en bra anledning (kanske inte morlasikt) och jag förstår dom som laddar ner det.

Jag köper bara spel som är säkra kort, bra spel som jag vet att jag kommer älska.

Du säger "varför ens fixa det om det inte är orginal?" och jag säger att man kan ha jävligt kul med spelet iaf även om man inte har kartan och manualen mm.

Jag säger inte att det är rätt att ladda ner spel.

Fast i och för sig, så kan man ju ladda ner spelet för att se om det är bra, är det då bra så köper man det...det är acceptabelt! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi ha GTASM* i skrytning eller???

*= GTASAJT MÄSTERSKAP

Min farsa äger tre givande företag + jordbruk

Till min fördel så får jag mycket sommarjobb.

Så jag tänker lugnt köpa både till pc å ps2

*skryt*

min pappa har en årsinkomst på ca 900 000 :rolleyes:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...