Stian Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) är jag den enda som Först tankar spelet för att se om jag gillar det eller inte, om alternativ ett köper det? Tycker att det är onödigt att lägga ut 600:- på ett spel som man inte gillar. Att jag sen köper det är för att stödja Rockstar för ett bra spel så att de kan vidareutvecklas! Inget Warez snack, tack. Varning nästa gång! // Funny Redigerad 3 juli, 2004 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) men fatta hur lång tid det tar att ladda ner det då! Edit* Jag ska köpa spelet! Redigerad 2 juli, 2004 av bobb0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag kommer köpa det, först till PS2, sen till PC! Jag betalar ioförsig inte ett dyft, då min pappa har en el-butik (Var tvungen att skryta lite där) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Först ska jag ha det till min ps2 sen pc sen Xbox Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 men fatta hur lång tid det tar att ladda ner det då! Edit* Jag ska köpa spelet! beror på vad du har för upkopling.. tar nog runt en timme för mig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 R* Minskar ju piratkopieringen lite på den punkten att man ska ha DVD! Det är (nog) fortfarande inte lika många som har DVD-brännare som CD-brännare.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qrz8dd7 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 om sony och rockstargames kontrakt går ut i oktober så borde gta sa komma till pc snabbare??? nån som vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 om sony och rockstargames kontrakt går ut i oktober så borde gta sa komma till pc snabbare??? nån som vet NEj de komemr inte att komma snabbare för dom kommer bara käna mindre pengar på det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Rätt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qrz8dd7 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 vet någon när ungefär det kommer till pc då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Våren 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Ja men då så, då är det ju inte så jäkla länga att vänta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Till er som inte orkar att vänta på SA till PC: Köp PS2 basenhet, 1 HK och en Demoskiva 995:- Grand Theft Auto SA från GTAsajten 579:- Köp det inte man lär ju köpa mineskort oxå köp xbox det är ju inbyggd hårddisk,får ju plats me hur mycke som helst,50000 blocks och ett spel tar knapt 50 blocks jo gta som tar ca 200 och det minskar ju inget från dom där 50000,man kan ju kopiera in soundtracks på den, och om ni läser den senaste nyheten så kommer kanske xbox till våren 2005. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag kommer köpa det, först till PS2, sen till PC! Jag betalar ioförsig inte ett dyft, då min pappa har en el-butik (Var tvungen att skryta lite där) Det har min farsa me."SKRYT" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Det har min farsa me."SKRYT" Ska vi ha GTASM* i skrytning eller??? *= GTASAJT MÄSTERSKAP Min farsa äger tre givande företag + jordbruk Till min fördel så får jag mycket sommarjobb. Så jag tänker lugnt köpa både till pc å ps2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Jädrans tur att jag har DVD inne i datan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Årets n00bigaste kommentar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 (redigerad) Årets n00bigaste kommentar Nej den sa faktiskt du i 4th july topicen! "jag säger: fuck usa" helt utan anledning eller motivering till varför, men aja nu va jag allt för off-topic...sorry guys, men va tvungen Redigerad 5 juli, 2004 av WiboO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Det kommer säkert att finnas "bantade" versioner att tanka.. Fattar inte hur man kan piratkopa.. Det är ju så mkt man får om man köper..orginalkartong, karta o allt det där "extra" som följer med. GTA SA är ett obligatoriskt köp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Det kommer säkert att finnas "bantade" versioner att tanka.. Fattar inte hur man kan piratkopa.. Det är ju så mkt man får om man köper..orginalkartong, karta o allt det där "extra" som följer med. GTA SA är ett obligatoriskt köp. där sa du nått jävligt intressant...varför ens fixa SA om det inte är orginal liksom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts