Jump to content

DVD-PC?


 Share

Recommended Posts

är jag den enda som Först tankar spelet för att se om jag gillar det eller inte, om alternativ ett köper det?

Tycker att det är onödigt att lägga ut 600:- på ett spel som man inte gillar. Att jag sen köper det är för att stödja Rockstar för ett bra spel så att de kan vidareutvecklas!

Inget Warez snack, tack. Varning nästa gång!

// Funny

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Till er som inte orkar att vänta på SA till PC:

Köp

PS2 basenhet, 1 HK och en Demoskiva 995:-

Grand Theft Auto SA från GTAsajten 579:-

Köp det inte man lär ju köpa mineskort oxå köp xbox det är ju inbyggd hårddisk,får ju plats me hur mycke som helst,50000 blocks och ett spel tar knapt 50 blocks jo gta som tar ca 200 och det minskar ju inget från dom där 50000,man kan ju kopiera in soundtracks på den, och om ni läser den senaste nyheten så kommer kanske xbox till våren 2005. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets n00bigaste kommentar ;)

Nej den sa faktiskt du i 4th july topicen!

"jag säger: fuck usa"

helt utan anledning eller motivering till varför, men aja nu va jag allt för off-topic...sorry guys, men va tvungen :wub:B)

Redigerad av WiboO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer säkert att finnas "bantade" versioner att tanka.. B)

Fattar inte hur man kan piratkopa.. ;) Det är ju så mkt man får om man köper..orginalkartong, karta o allt det där "extra" som följer med. GTA SA är ett obligatoriskt köp. :wub:

där sa du nått jävligt intressant...varför ens fixa SA om det inte är orginal liksom? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...