Arman Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hultenius: Med andra ord kommer PC-versionen av SA kräva en DVD-spelare. Står det någonstans eller kom han på det själv? Varför inte installera spelet med 3 CD-skivor och spela med en Play-CD? Går inte det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ja så gör ju många spel nu för tiden. Ligger inte UT2K4 på 6 skivor eller var det bara, hrmm, min version som gjorde det...hrmm. Fast det skulle ju vara många gånger smidigare med DVD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Vadå har du ingen DVD-Spelare?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Vadå har du ingen DVD-Spelare?? då blir det lite jobbigt =D det blir lättast med DVD-spelare tycker jag iaf! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 tycker dom har gjort ett mkt smart val att välja DVD även till Pezé (pc ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 8.5 Gb = 13 vanliga 700 mb skivor. Så nej, att sälja det på CD-skivor är nog bara att glömma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 De flesta har ju DVD-spelare i sina datorer så det vore dumt om PC-versionen inte släpptes på DVD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Tänk dem som tänker bränna på skiva.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Vadå har du ingen DVD-Spelare?? Jo då, har en DVD-spelare med DVD-brännare men tänker bara på dem som inte har... jävligt synd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jo då, har en DVD-spelare med DVD-brännare men tänker bara på dem som inte har... jävligt synd... Tänkte väl annars hade inte GTA-kungen fått spela GTA SA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag har inte DVD-läsare på den datorn jag ska spelar det på, tror ni man kan fixa det via nätverket på nåt sätt för pappa har det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Du kan få en DVD läsare under 200:- så det är nog inga problem om man verkligen vill ha spelet.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag har inte DVD-läsare på den datorn jag ska spelar det på, tror ni man kan fixa det via nätverket på nåt sätt för pappa har det? du lär ju nog kunna instalera det på din pappas dator och sen föra over det till dig skulle jag tro o kanske köra me no cd om man nu behöver cd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Tänk dem som tänker bränna på skiva.. Och tänk när dom ska ladda ner det på 0.5 mbit lina, lär ju ta minst två dygn Smart steg av Rockstar att göra spelet så stort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Som sagt så är ju DVD-rom jävligt billiga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Och tänk när dom ska ladda ner det på 0.5 mbit lina, lär ju ta minst två dygn Smart steg av Rockstar att göra spelet så stort mm... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Och tänk när dom ska ladda ner det på 0.5 mbit lina, lär ju ta minst två dygn Smart steg av Rockstar att göra spelet så stort Jag hade lätt offrat två dygn på att dra ner SA om jag hade 0,5a, om jag nu inte skulle köpa det dvs.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Du kan få en DVD läsare under 200:- så det är nog inga problem om man verkligen vill ha spelet.. eller så köper man ps2 och lirar det där så har man ps2 sen när massa andra grymma spel kommer ut ;) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Till er som inte orkar att vänta på SA till PC: Köp PS2 basenhet, 1 HK och en Demoskiva 995:- Grand Theft Auto SA från GTAsajten 579:- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Kan man förbeställa till PC när det är bekräftat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts