bamma102 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 finns det et annat program för at göra bilar till vice city. inte zmodeler. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 3d studio max.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Blender Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bamma102 Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 kan nan ge mig en link till 3d studio max tack eller blender vilken som e bättre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bamma102 Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 och var fick du den där snygga pcg skinnen den e skitbra. och hur fick du alla looping och hopp pa flygplatsen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 och var fick du den där snygga pcg skinnen den e skitbra. och hur fick du alla looping och hopp pa flygplatsen R1'a från gta3.net och stunt airport från gtaportal.com... 3dsmax måste man köpa (förmodligen svindyrt) eller få tag på genom lagbrott.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bamma102 Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 laddade du oksa ner motorcycle mod sa att motorcyclen inte kan välta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bamma102 Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 fan inga instruktioner kan du hjälpa mig jag e inte sa bra me modding skit skit skit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bamma102 Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 varför trillar du inte av motor cykeln när du landar har du en mod för de oksa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 PM..! Och denna tråden har inget syfte längre.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts